Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
صادرات انواع تخمه هندوانه ممتاز - آیسان

صادرات انواع تخمه هندوانه ممتاز

صادرات تخمه هندوانه یکی از اصلی ترین فعالیت های اقتصادی کشور است که سرمایه بسیار زیادی را به اقتصاد داخلی تزریق می کند. صادرات انواع تخمه هندوانه ممتاز به کشور های مختلف به صورت مستقیم و در بسته بندی های بسیار بهداشتی انجام می گیرد. صادرات این کالا در سال های اخیر تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است.

صادرات انواع تخمه هندوانه ممتاز

تخمه هندوانه صادراتی چه مشخصاتی دارد؟

تخمه هندوانه صادراتی چه مشخصاتی دارد؟یکی از محصولاتی که هر ساله از ایران به نقاط مختلف جهان صادر می شود، تخمه هندوانه می باشد. این محصول در شهر های مختلف ایران به صورت گسترده تولید می شود. تولید انبوه این کالا زمینه صادرات تخمه هندوانه درجه یک را به دیگر کشور ها فراهم کرده است. تخمه هندوانه صادراتی دارای ویژگی ها و مشخصات متعددی هستند که از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های تخمه هندوانه صادراتی، کیفیت بالای این محصولات می باشد. این نوع تخمه ها بسیار درشت و پر مغز هستند و از طعم بسیار عالی برخوردار می باشند.
  • از بارز ترین ویژگی های این نوع از کالای صادراتی می توان به نوع بسته بندی آن ها اشاره کرد. تخمه های صادراتی دارای بسته بندی بسیار با کیفیت و شیکی هستند. بسته بندی زیبا و بهداشتی تخمه های صادراتی به این علت است که این محصولات در رقابت با نمونه های خارجی می باشند.

مرجع صادرات تخمه هندوانه کدام استان ها هستند؟

مرجع صادرات تخمه هندوانه کدام استان ها هستند؟کاشت هندوانه در ایران در چندین سال گذشته بسیار زیاد بوده است و این عامل باعث شده تا تولید تخمه هندوانه نیز بالا رود. در کشور ما استان های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه تولید و صادرات این محصول سرآمد هستند. از جمله این استان ها می توان به استان کرمانشاه، رشت، کردستان و خراسان رضوی اشاره کرد. همه این استان ها از مراکز اصلی صادرات تخمه به نقاط مختلف جهان محسوب می شوند.

در هر یک از این استان ها تولید تخمه با استفاده از بهترین امکانات انجام می گیرد و این عامل موجب شده تا ایران به بزرگ ترین کشور صادر کننده این محصول در منطقه مبدل شود. صادرات این کالا از طریق هر یک از این استان ها با استفاده از پایانه های مرزی مختلفی انجام می شود. برای مثال صادرات تخمه هندوانه مرغوب و با کیفیت به کشور عراق از طریق استان کرمانشاه و مرز مهران صورت می گیرد. مرجع اصلی صادرات تخمه اصل به کشور ترکیه نیز استان رشد و کردستان می باشند که از طریق مرز بازرگان این محصولات را ارسال می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما