Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 18 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
عرضه تخمه هندوانه آجیلی مرغوب - آیسان

عرضه تخمه هندوانه آجیلی مرغوب

تخمه هندوانه آجیلی یکی از تخمه های مرغوب کشور است که همواره مورد سلیقه و افراد مختلفی بوده است ، این تخمه دارای طعم و خواص بسیار خوشمزه ای است که همین دلیل باعث شده است طرفداران زیادی پیدا کند.کشور ما خوشبختانه از نظر محصولات تولیدی تخمه آفتابگردان طعم دار در سطح بالایی قرار دارد و آجیل و تخمه هندوانه آجیلی مرغوبی را در سراسر کشور عرضه می کند.

عرضه تخمه هندوانه آجیلی مرغوب

مناسب ترین تخمه هندوانه برای آجیل

مناسب ترین تخمه هندوانه برای آجیلتخمه هندوانه در اصفهان آجیلی مناسب یک نوع تخمه است که تخم هندوانه نیست فقط چون شبیه تخم آن است به این اسم نام گذاری شده است، و طعم و مزه آن بسیار متفاوت تر از تخم هندوانه است.

طعم و بو و مزه تخمه آجیلی هندوانه بسیار خوب و لذیذ است و این تخم فواید بسیاری دارد که از جمله این فواید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نوع تخمه حاوی آنتی اکسیدان ، ویتامین  B 2، پتاسیم ، اسیدهای چرب اشباع نشده می باشد.
  • چون حاوی امگا3 است پوست را مرطوب نگه می دارد.
  • برای آکنه و جوش صورت مناسب است.
  • جهت پیشگیری و درمان سرطان پوست مفید است.
  • برای لاغری و کاهش وزن موثر است ، البته نباید در مصرف آن زیاده روی شود و همچنین جهت جلوگیری از ریزش مو موثر است.
  • این نوع آجیل به دلیل اینکه منبع آهن و اسیدفولیک است و درمان کم خونی می باشد، برای زنان باردار و حتی زنان شیرده نیز جهت شیردهی بیشتر موثر است.

قیمت نهایی تخمه هندوانه آجیلی

قیمت نهایی تخمه هندوانه آجیلیقیمت تخمه هندوانه آجیلی با توجه به چندین معیار تعیین می شود ، با توجه به طعم و رنگ و بو و همچنین محصول چه شهری باشد ( برند معتبر مهم است) و همچنین کیفیت آن بر روی قیمت موثر است. هرچه کیفیت و طعم تخمه آجیلی بهتر باشد قیمت نهایی آن نیز بالاتر خواهد بود.

در کشور ما خوشبختانه برداشت این محصول با کیفیت خیلی زیاد است و به طوری که حتی برای کشورهای دیگر نیز صادر می گردد، البته جهت صادر کردن این محصول باید به نکاتی توجه کرد که  این است که این محصول را به کشورهایی که دارای نوسانات کمتری هستند باید ارسال کرد تا بتوان سود خوبی را در مدت طولانی کسب کرد.

تولید محصول بیشتر باعث رونق اقتصادی بیشتر برای کشاورزان و همچنین افرادی شده است که در این حوزه از مراحل تولید تا بسته بندی و عرضه مواد هستند و کار می کنند شده است ، و باعث گردیده است یک محصول طبیعی و ایرانی با کیفیت و متناسب و ارزش غذایی بسیار بالا به عنوان تنقلات و فواید زیاد و تفاوت قیمت نسبت به جاهای دیگر تولید شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما