Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 18 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروش انواع تخمه هندوانه شور بسته بندی شده - آیسان

فروش انواع تخمه هندوانه شور بسته بندی شده

تخمه هندوانه شور بسته بندی برای استفاده های گوناگون در انواع مختلف با رعایت کردن تمامی نکات بهداشتی در وزن ها و اندازه های مختلف بسته بندی می شود . فروش انواع  بسته بندی شده آن با قیمت مناسب انجام شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. 

فروش انواع تخمه هندوانه شور بسته بندی شده

خواص بی نظیر تخمه هندوانه

خواص بی نظیر تخمه هندوانه تخمه هندوانه که از میوه خوشمزه و آبدار هندوانه به دست می آید بر خلاف ظاهر و اندازه کوچکی که دارد از خواص بسیار زیادی برخوردار می باشد.

مغز تخمه هندوانه طعم بسیار خوشمزه ای دارد و در پشت این طعم خوشمزه مقدار زیادی ویتامین و مواد غذایی جا خوش کرده است که برای بدن لازم و ضروری است.

تخمه هندوانه مواد مغذی زیاد، کالری کم و سرشار از ویتامین ب و پروتئین می باشند.

تخمه هندوانه برای افزایش سلامت قلب و خون رسانی به ان ، ایمنی بدن، تنظیم فشار خون و کنترل قند خون بسیار مفید می باشد.

تخمه هندوانه دارای مقدار قابل توجهی اسید لینوئیک است و به همین دلیل برای پیشگیری از ابتلا به سکته قلبی و مغزی، مشکلات قلبی و سلامت پوست بسیار مناسب است.

تخمه هندوانه حاوی مواد مغذی مانند: آهن، پتاسیم، منگنز، سدیم، مس، منیزیم و … می باشد که هر کدام از آن ها برای بدن لازم و ضروری است.

تخمه هندوانه دارای پروتئین هایی مانند تریپتوفان، گلوتامیک اسید و لیزین است و مصرف آن با خوردن گوشت برابری می کند.

تخمه هندوانه برای تقویت سیستم  عصبی و سیستم گوارشی بدن نیز بسیار مناسب است و مصرف آن هیچ مشکلی برای افرادی که دچار زخم معده هستند به وجود نمی آورد.

علاوه بر موادی معدنی و مغذی که گفته شد تخمه هندوانه دارای مقدار زیادی فسفر، ویتامین ب 6، روی، اسید پانتوتنیک و ریبوفلاوین است که هر یک به نوبه خود برای بدن مفید هستند.

مصرف تخمه هندوانه برای جلوگیری از ریزش مو و استحکام استخوان ها و ناخن ها نیز بسیار مفید می باشد.

صادرات بهترین مغز تخمه هندوانه بسته بندی

صادرات بهترین مغز تخمه هندوانه بسته بندی بهترین مغز تخمه هندوانه تولید شده در کشور با بسته بندی های مناسب به خارج از مرز های ایران و کشور های همسایه صادر می شود که طرفداران پر وا قرصی دارد. 

صادرات مغز تخمه هندوانه از زمان های دور انجام می شود اما این بدان معنی نیست که تمامی مغز تخمه های با کیفیت تولید شده در کشور صادر می شود، چرا که سهم مصرفی کشور در سراسر آن توزیع می شود و در اختیار مشتریان و خریداران قرار می گیرد.

مغز تخمه هندوانه در طعم های مختلف مانند تخمه هندوانه شور، تخمه هندوانه فلفلی و … تولید می شود که می توانید با قیمت مناسب و در اندازه های مختلف با بسته بندی های متفاوت تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما