Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 20 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروش بهترین تخمه هندوانه جابونی - آیسان

فروش بهترین تخمه هندوانه جابونی

تخمه هندوانه جابونی نوعی تخم هندوانه است که بیشتر به نام تخمه ژاپنی شناخته می شود. شاید تعجب کنید ولی نام اصلی این تخمه، جابانی یا جابونی است. جابان روستایی از توابع دماوند است که این نوع هندوانه که به هندوانه آجیلی معروف است در آن جا کشت می شود.

فروش بهترین تخمه هندوانه جابونی

تخمه هندوانه جابونی چه مشخصاتی دارد؟

تخمه هندوانه جابونی چه مشخصاتی دارد؟ تخمه ژاپنی یا به عبارت درست تر جابونی پوستی سخت دارد. هندوانه آن به خاطر طعم و مزه خاصی که دارد مناسب استفاده انسان نیست و بیشتر برای خوراک دام استفاده می شود.
جداسازی این تخمه از هندوانه اش کار سختی است. کشاورزان با چوبی که برای این کار در نظر گرفته شده سوراخی در هندوانه ایجاد می کنند تا بگندد و جدا کردن دانه ها راحت تر شود.

این مغزهای آجیلی به صورت شور با نمک و گلپر و بو داده استفاده می شوند.
بخش عمده ای از آجیل شب عید را این دانه های نارنجی مایل به قهوه ای رنگ تشکیل می دهند. شاید شما هم تاکنون فکر می کردید که این آجیل واقعا محصول ژاپن است!

این دانه خوشمزه طبعی سرد و مرطوب دارد. سرشار از آنتی اکسیدان است و به همین خاطر در درمان سلول های سرطانی و سرطان پروستات در آقایان مفید است.
تخمه هندوانه مرغوب سرشار از روی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن و تقویت بویایی کمک زیادی کرده و برای رشد قد کودکان و نوجوانان بسیار لازم است.

سفارش خرید عمده تخمه هندوانه جابونی

سفارش خرید عمده تخمه هندوانه جابونی این دانه آجیلی یکی از ارقام پر مصرف آجیل ایرانی است اما در مصرف آن نباید زیاده روی کرد. چون پوست سخت آن ممکن است به دندان ها آسیب برساند.
این محصولات به صورت خام و غیر خام در بازار به فروش می رسد.
استفاده کشاورزان از دانش نوین کشاورزی در تولید محصول باعث بالارفتن کیفیت دانه ها شده است.
هر چه کیفیت این دانه ها بیشتر باشد قیمت بالاتری خواهند داشت.
این محصولات در انواع ریز، متوسط و درشت در بازار وجود دارند که به صورت شور و بو داده یا خام به فروش می رسند.

شما برای سفارش خرید تخمه جابونی به صورت عمده می توانید از طریق این سایت اقدام کنید.
محصول مرغوب و با کیفیت با بهترین و مناسب ترین قیمت در این سایت به شما عرضه می شود.

به طور کلی خرید آنلاین و اینترنتی سریعترین و راحت ترین راه خرید هر کالایی است که در بسیاری از هزینه های رفت و آمد و همچنین وقت شما صرفه جویی می کند.
در یک خرید اینترنتی شما می توانید بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما