Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 17 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروش تضمینی تخمه هندوانه محبوبی - آیسان

فروش تضمینی تخمه هندوانه محبوبی

همانطور که می دانید تخم هندوانه محبوبی بخشی از ظرف تنقلات روزانه مردم جهان را شامل می شود و از لحاظ ویتامین و مواد معدنی نیز بسیار غنی می باشد.

شما می توانید در حین میل کردن هندوانه، با جویدن دانه های آن، از خواص شگفت انگیز این تخمه بهره مند شوید. مجموعه فروش تخمه هندوانه محبوبی با ارائه با کیفیت ترین نوع این محصول، اقدام به فروش ویژه و تضمینی نموده است. شما می توانید جهت دریافت نرخ تخمه هندوانه به آدرس های سایت مراجعه نمایید.

فروش تضمینی تخمه هندوانه محبوبی

ویژگی انواع تخمه هندوانه محبوبی

ویژگی انواع تخمه هندوانه محبوبی برای بسیاری از افراد پیش آمده که در حین خوردن هندوانه تخم آن را جدا کرده و دور می‌ریزیم. در حالی که از مزایا سلامتی بی شمار آن آگاهی نداریم. این تخمه بر خلاف تصور عموم سرشار از مواد معدنی و ویتامین‌ها برای بدن بوده و در سلامتی انسان نیز نقش مهمی ایفا می نماید.

یکی از ویژگی های مهم و بارز تخمه هندوانه تاثیر آن بر تنظیم خواب افراد بوده. تریپتوفان موجود در این میوه به ملاتونین تبدیل شده و سبب فراهم آوردن خوابی راحت شده و بی خوابی را از افرادی که مشکل خواب دارند دور می نماید.
علاوه بر این این خشکبار لذیذ فواید دیگری را نیز شامل می شود، ما در این مقاله قصد داریم شما را با فواید شگفت آفرین آن آشنا نماییم تا شما هم جزو آن دسته از افرادی قرار بگیرید که این تخمه جذاب پر فایده را در لیست برنامه غذایی روزانه خود و افراد خانواده بگنجانید.

  • منیزیم: منیزیم یکی از انواع ماده معدنی موجود در دانه هندوانه است. در یک وعده 4 گرم، بیست و یک میلی گرم منیزیم دریافت می‌کنید که پنج درصد از نیاز روزانه تغذیه‌ای شما را تشکیل می‌دهد. منیزیم برای بسیاری از عملکردهای متابولیک بدن اجباری بوده. همچنین برای حفظ عملکرد اعصاب و عضلات و همچنین سلامت سیستم ایمنی، قلب و استخوان لازم است.
  • آهن: هر دانه تخم هندوانه حاوی حدود 0.29 میلی گرم آهن یا حدود 1.6 درصد از نیاز روزانه بدن است. همانطور که می‌دانید آهن یکی از اجزای مهم هموگلوبین است، اکسیژن را در بدن منتقل می‌کند. به علاوه به بدن افراد کمک کرده تا کالری را به انرژی به صورت آسانتری تبدیل کند.
  • چربی‌های خوب: یک مشت از دانه گوشتی این میوه همچنین منبع خوبی از اسیدهای چرب اشباع نشده بوده و به ترتیب 0.3 و 1.1 گرم از آن را تأمین می‌کند. به گفته انجمن قلب آمریکا، این چربی‌ها در محافظت در برابر سکته مغزی و سکته قلبی و کاهش میزان كلسترول “بد” در خون مفید هستند.
  • روی: تخم هندوانه گوشتی همچنین منبع خوبی از روی است. آنها حدود 25 درصد از نیاز روزانه را در هر اونس یا 4 درصد در یک مشت کوچک (4 گرم) تأمین می‌کنند. روی ماده پرفایده مهمی است و برای ارتقا سیستم ایمنی بدن حیاتی است. همچنین برای: سیستم گوارشی و عصبی بدن، رشد مجدد سلول و تقسیم، حواس خود را به طعم و بو نیز مفید بوده که شما با مصرف مقداری تخم هندوانه محبوبی در روز جسم خود را از این ماده معدنی جادویی بهره‌مند می‌سازید.

نرخ روز تخمه هندوانه محبوبی

نرخ روز تخمه هندوانه محبوبی جالب است بدانید امروزه بازار تخمه هندوانه در ایران با استقبال خوبی روبرو شده است. تخم هندوانه محبوبی هم مانند سایر خشکبار دیگر به صورت جزئی و عمده به فروش می رسد. این محصول در بسته بندی های شکیل در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که بهداشتی بودن آن و تاریخ تولید تازه کیفیت محصول را نشان می‌دهد.
قیمت خرید این محصول با توجه به عواملی همچون حجم محصول، نحوه تولید آن، نوع محصول و نحوه خرید تعیین می شود. بدیهی است که با خرید کلی آن می توانید از قیمتی ویژه و مناسب بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما