Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 11 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروش کلی تخمه هندوانه کلاله گلپر - آیسان

فروش کلی تخمه هندوانه کلاله گلپر

بسیاری از مراکز خشکبار به نمایندگی از شرکت های تولید کننده در سطح کشور فعالیت گسترده ای در زمینه فروش کلی تخمه هندوانه کلاله گلپر مرغوب دارند. فروش کلی سبب پایین آمدن قیمت نهایی محصول می گردد که برای خریدار بسیار مقرون به صرفه می باشد هم چنین فروش کلی این محصولات زمینه صادرات آن را نیز فراهم کرده است. امروزه فروشگاه های اینترنتی نیز اقدام به فروش عمده و کلی تخمه هندوانه که به بهترین روش با گلپر طعم دار شده اند را کرده اند.

فروش کلی تخمه هندوانه کلاله گلپر

چگونگی تولید تخمه هندوانه طعم دار

چگونگی تولید تخمه هندوانه طعم دار تخمه هندوانه طعم دار یکی از انواع آجیل های خوش مزه و پرطرفدار می باشد که محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. تخمه هندوانه برای طعم دار شدن باید مراحل خاصی را طی کند زیرا پوست ضخیمی دارد. طعم دار کردن تخمه هندوانه به روش صنعتی و خانگی امکان پذیر می باشد.

ابتدا تخمه های هندوانه خام را جهت زدودن گرد و غبار و سایر آلودگی ها داخل دستگاه می ریزند تا به عبارتی بوجاری شوند. دانه های سنگین و درشت که کاملا یکدست و تمیز هستند از قسمت زیرین دستگاه خارج می شوند. حالا دانه های انتخاب شده، برای بودادن و طعم دار شدن آماده می باشد. 

باتوجه به این که مرحله تفت دادن حرارت زیاد است فقط می توان نمک را اضافه کرد؛ زیرا نمک طعم خود را در اثر حرارت از دست نمی دهد. هنگامی که دانه ها کاملا تفت داده شدند، طعم دهنده هایی مانند؛ سرکه، آبلیمو، گلپر، زعفران و…. را اضافه می کنند و سپس حرارت را کم می کنند تا تخمه ترد و شکننده گردد و باید مرتب هم زده شوند تا تخمه ها نسوزد. حالا تخمه های طعم دار شده جهت عرضه در بازار، در حجم های مختلفی بسته بندی گردیده و روانه بازار می شوند.

همان طور که ذکر شد به روش خانگی نیز می توان تخمه هندوانه طعم دار را تهیه کرد که بسیار ساده می باشد. بسیاری از افراد برای انواع مهمانی ها و دورهمی ها،  تخمه هندوانه گلپر را انتخاب می کنند؛ زیرا بسیار خوش طعم و مقوی می باشد و سرشار از املاح معدنی و انواع پروتئین ها است.

قیمت فروش تخمه هندوانه کلاله گلپر

قیمت فروش تخمه هندوانه کلاله گلپر قیمت فروش تخمه هندوانه، با توجه به عوامل مختلفی هم چون؛ کیفیت، نوع طعم دهنده، نحوه فروش تعیین می شود به صورتی که دانه های درشت تر و باکیفیت تر نسبت به دانه های ریز تر قیمت بیشتری دارند. نحوه فروش نیز عامل موثری در تعیین قیمت تخمه هندوانه می باشد بدین معنی که فروش عمده این محصولات سبب کاهش قیمت می شود.

قیمت فروش بستگی به تورم نرخ بازار نیز دارد. امروزه متاسفانه شاهد افزایش روزافزون قیمت ها بوده ایم و قیمت تخمه هندوانه کلاله نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما