Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 15 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
بزرگترین تولید کننده انواع تخمه هندوانه - آیسان

بزرگترین تولید کننده انواع تخمه هندوانه

تخمه هندوانه که انواع مختلفی دارد آجیلی بسیار خوشمزه و پر خاصیت و پر مغز بوده و نسبت به سایر تخمه ها به علت خواص بی نظیری که دارد قدری گران تر می باشد.این محصول ارزشمند که دست رنج طبیعی کشاورزان نمونه ایرانی که در آب و هوا و خاک مساعد کشت و برداشت شده و  مرغوب ترین هندوانه های دانه قرمز را به بار می آورند به دست می آید. با وجود این عرضه کننده دسترسی مشتری در هر نقطه ای از ایران به این محصول یعنی آجیل چهار مغز اعلا راحت بوده و خریدار می تواند با اطمینان خرید کند.

صادرات تخمه هندوانه درجه یک به سایر کشور های همسایه با نهایت کیفیت صورت می گیرد. بزرگترین تولید کننده انواع تخمه هندوانه این محصول را در نهایت کیفیت به تمامی نمایندگی های فروش در سراسر کشور عرضه می نماید.

برای خرید مستقیم این محصولات از تولید کننده انواع تخمه هندوانه و اطلاع از قیمت هر کیلو تخمه هندوانه خام و تخمه هندوانه دهن باز، می توانید با کارشناسان ما در سایت ارتباط بگیرید.

بزرگترین تولید کننده انواع تخمه هندوانه

با انواع تخمه هندوانه آشنا شوید

با انواع تخمه هندوانه آشنا شویدانواع تخمه هندوانه به اقسام سفید، قرمز و زرد تقسیم بندی می شوند این تخمه ها هر کدام در شهرهای معروفی کشت و برداشت می شوند که شامل تخمه های هندوانه شوشتری، تخمه هندوانه مازندران، تخمه هندوانه سمنان، تخمه هندوانه جابان دماوند، تخمه هندوانه روکی خراسان رضوی، تخمه هندوانه زنجان، تخمه هندوانه قرمز ایرانی و بسیاری دیگر که هر کدام از ابن انواع دارای ویژگی ها و تنوع منحصر به فردی می باشند.

خرید آجیل چهار مغز خام با کیفیتی بالا و قیمتی مقرون به صرفه، سبب شده است تا علاقه مندان زیادی مشتاق به بهره برداری از مزایای سرشار موجود در این ماده غنی باشند.

صادرات تخمه هندوانه  به کشورهای همسایه از جمله امارات، ازبکستان، ترکمنستان، عراق، ترکبه، روسیه، افغانستان و بسیاری دیگر از کشورهای خارجی با نهایت کیفیت و مرغوبیت صورت می گیرد.

این محصول به علت خواص فراوانی که دارد آجیلی مرغوب محسوب شده و در کاهش قند خون در افراد دیابتی بسیار موثر واقع شده است و بهتر است این تخمه به صورت بی نمک مصرف شده تا بتواند خاصیت تقویت قلب را با قدرت بیشتری اثرگذار باشد.

این نوع از تخمه برای سلامتی بسیار مفید بوده و در کاهش چربی ها و کلسترول اضافه خون نقش بسزایی را ایفا می کند زیرا دارای فیبر محلول بالایی بوده و موجب تقویت حرکات معده و روده می گردد.

مراحل تولید تخمه هندوانه

مراحل تولید تخمه هندوانهمراحل تولید تخمه هندوانه را می توان ابن چنین بیان کرد در ابتدا زمین را شخم زده و بذر های مرغوب را در زمین های مساعد و مناسب پرورش و کاشت تخمه هندوانه می پاشند تا در تابستان به بار بنشیند و هندوانه های برداشت شده را با چاقو از وسط قاچ کرده و دانه ها را از لابه لای گوشت هندوانه بیرون کشیده و سپس آن ها را خشک می کنند.

پس از خشک کردن دانه ها را به کارخانه های آجیل پزی فرستاده تا میکروب زدایی شود و با استفاده از برترین دستگاه های موجود مراحل تفت دهی تخمه ها صورت می گیرد.

امروزه به علت افزایش تقاضای مشتریان داخلی و خارجی در تمامی شهرهای توریستی و سایر شهر ها و همچنین اقصی نقاط شهرهای کشور تعداد نمایندگی ها در حال افزایش می باشد. خرید این نوع آجیل در انواع مختلف آن در این نمایندگی ها امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما