Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 24 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
بزرگ ترین مرکز فروش تخمه هندوانه آجیلی - آیسان

بزرگ ترین مرکز فروش تخمه هندوانه آجیلی

آجیل یکی از تنقلات خوشمزه و مهم ما ایرانیان است که در ایام نوروز، مهمانی ها و همچنین در اوقات فراغت در منزل بسیار استفاده می شود. از اقلام پرمصرف در آجیل، تخم هندوانه می باشد. تخمه هندوانه آجیلی که به تخم ژاپنی و یا جابانی نیز معروف است به دلیل طعم و مزه خوب به غیر از کاربرد در آجیل مخلوط به صورت تکی نیز استفاده می شود.

بزرگ ترین مرکز فروش تخمه هندوانه آجیلی

تخمه هندوانه آجیلی درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

تخمه هندوانه آجیلی درجه یک چه مشخصاتی دارد؟تخمه هندوانه آجیلی از نوعی هندوانه به دست می آید که خود میوه یا همان هندوانه قابل خوردن نیست. این میوه در اصل در منطقه جابان شهرستان دماوند کشت می شده است، ولی امروزه در مزارع شهرستان های استان خراسان رضوی مخصوصا نیشابور سالانه حدود 400 هزار تن از این محصول کشت می شود. همچنین هندوانه جابانی در شهرستان های خراسان شمالی، جنوبی و گلستان نیز کشت می گردد و از تخمه های آن استفاده می شود. جالب است بدانید که میوه هندوانه جابانی برای خوراک حیوانات و یا کودهای صنعتی کاربرد دارد.

تخمه هندوانه آجیلی در نمونه و کیفیت های مختلفی در بازار وجود دارد که همه مصرف کنندگان مخصوصا عمده فروشان در صدد تهیه بهترین و درجه یک ترین آن می باشند. از مشخصات تخمه هندوانه آجیلی درجه یک و مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای رنگ شفاف و یکدستی باشد.
  • تخمه باید از نظر ظاهری سالم باشد و در آن علائمی از کرم خوردگی و یا شکستگی وجود نداشته باشد.
  • تخمه نباید خیلی سفت باشد و تردی آن باید به نحوی باشد که بتوان آن به راحتی شکست.
  • اندازه و سایز همه تخمه ها باید تقریبا یکسان باشد.
  • تخمه نباید مزه و یا بوی بد و مانده بدهد.

فروش مستقیم و بدون واسطه تخمه هندوانه آجیلی

فروش مستقیم و بدون واسطه تخمه هندوانه آجیلی

تخمه هندوانه آجیلی یکی از انواع تنقلات و یا دانه های خوراکی است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد و استفاده متعادل از آن می تواند خواص زیر را به همراه داشته باشد:

  • کلسیم بالایی دارد و برای پیشگیری از پوکی استخوان و کم اشتهایی موثر است.
  • نوع چربی موجود در این تخمه، غیر اشباع است و مصرف آن باعث کاهش چربی خون می شود.
  • به دلیل وجود آهن در این تخمه، به درمان کم خونی کمک می کند.
  • به دلیل وجود منیزیم به حفظ سلامت و عملکرد اعصاب کمک می کند.

فروش تخمه هندوانه آجیلی در انواع نمونه ها و طعم های مختلف مانند لیمویی، نمکی و گلپری از طریق این مجموعه آنلاین در حال انجام می باشد. در فروشگاه آنلاین ما انواع این تخمه بدون واسطه و به صورت مستقم و با نرخی دست اول به شما مشتری عزیز عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما