Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 11 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
توزیع کننده تخمه هندوانه فله ای - آیسان

توزیع کننده تخمه هندوانه فله ای

توزیع کننده تخمه هندوانه فله ای از فعالان عرصه تجاری و اقتصادی است که با شناخت و تجربه ای که در این عرصه دارد بهترین ارقام این محصول را در کیفیت اعلا وارد بازارهای سراسری کشور می کند، همچنین محصول را تیراژ بالا و بدون واسطه ارائه نموده و خریدار می تواند بسیار باصرفه و پرسود آن را تهیه کند.

توزیع کننده تخمه هندوانه فله ای

ویژگی های مهم تخمه هندوانه آجیلی

ویژگی های مهم تخمه هندوانه آجیلی تخمه هندوانه آجیلی از هندوانه هایی در گونه های مخصوصی گرفته می شود که دارای تخمه های درشتی بوده و بسیار پرمغز هستند و به صورت های بو داده شده یا خام مصرف می شوند، آنها در رنگ های مختلف کرم، قهوه ای و …. ارائه می شوند و در صورتی که بو داده شوند پوست آنها شکننده و ترد خواهد شد و همین باعث می شود مغز راحت تر جدا شود.

تخمه هندوانه سرشار از ویتامین های ب۶، ای، آ، ث، ب۱، ب۲، کا، پتاسیم، فیبر، فولات، سدیم، آهن، کلسیم، منگنز، منیزیم، مس، روی، فسفر و بتاکاروتن است که نوع خام آن چون حرارت ندیده خواص ماندگاری داشته است، لذا با مصرف آن نیاز بدن به انواع ویتامین ها و مواد معدنی رفع می شود.

تخمه هندوانه به دلیل داشتن پتاسیم خاصیت پاک کنندگی داشته و کلیه را سم زدایی می کند و با سنگ کلیه مقابله خواهد نمود چون اسیداوریک را در خون کاهش می دهد، همچنین دیابت و فشار خون را کنترل نموده و برای افراد لاغر اندام و ضعیف جثه مفید بوده و به افزایش وزن آنها کمک خواهد نمود.

خرید بدون واسطه تخمه هندوانه فله ای

خرید بدون واسطه تخمه هندوانه فله ای با خرید تخمه هندوانه فله ای بدون واسطه و تیراژ بالا می توان این محصول کاملا باصرفه و در کیفیت های بالا تهیه نمود چون در این مرکز با حذف دلال یا واسطه نرخ کاهش می یابد، لذا این تخمه بسیار ممتاز بوده و از ارقام درشت و پرمغز انتخاب شده است.

تخمه هندوانه از تنقلاتی سالم است که بیشتر در میان وعده میل می شود و دارای طبع سرد و تری بوده که برای افراد گرم مزاج مفید است و در تابستان به دلیل خنک نمودن بدن بهترین تنقلات می باشد، این خوراکی سالم و مقوی جایگزین خوبی به جای تنقلات مضر بوده و با تنوعی که در نوع خام و طعم دار آن وجود دارد حق انتخاب مشتری بالا می باشد.

تخمه هندوانه از خوراکی هایی با ارزش غذایی بالایی بوده و علاوه بر مصارف خام خوری از آن روغن گیری نیز می شود و همچنین با خیساندن آن در آب به مدت سه روز جوانه خواهد زد که از این جوانه بعد از خشک شدن و پودر شدن می توان مصرف نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما