Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 15 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
تولید انواع تخمه هندوانه آجیلی - آیسان

تولید انواع تخمه هندوانه آجیلی

تولید انواع تخمه هندوانه آجیلی در کشور در سال های اخیر با افزایش چشمگیری همراه بوده است. هندوانه هایی که برای عصاره گیری یا تولید محصولات با عصاره هندوانه در کارخانجات مربوطه مورد مصرف قرار می گیرند، تخمه های آنان نیز برای تولید تخمه هندوانه به صورت بو داده و یا خام به کارخانجات مزبور انتقال داده می شوند. انواع این محصولات با کیفیت و قیمت های مختلف به صورت بسته بندی شده ارائه می گردند. مواد ریزمغذی موجود در آجیل تواضع در تهران برای هوش کودکان و افراد بسیار عالی به شمار می‌رود و مقدار ویتامین دی در این کالا بسیار عالی می باشد.

تولید انواع تخمه هندوانه آجیلی

مشخصات تخمه هندوانه آجیلی مرغوب چیست؟

مشخصات تخمه هندوانه آجیلی مرغوب چیست؟

افرادی که علاقه مند به تخمه هستند عموما انواع تخمه ها را مصرف می کنند. این افراد برای استفاده از تخمه هندوانه عموما به دنبال مشخصات تخمه هندوانه آجیلی مرغوب هستند. تخمه هندوانه دارای رنگ سیاه بوده و نوع مرغوب آن دارای اندازه متوسطی می باشد.

آجیل چهار مغز به دلیل داشتن ویتامین های فراوان و املاح معدنی مغذی، از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار می باشد و می‌ تواند برای درمان بسیاری از بیماری‌ ها مفید و سودمند باشد.

در سال های پیشین افراد پس از مصرف هندوانه تخمه آن ها را خشک کرده و مصرف می نمودند. ولی امروزه کارخانجات آجیل این امر را به آسانی محقق کرده اند. تخمه هندوانه آجیلی توسط کارخانه های مزبور به صورت بو داده یا خام در حجم های مختلف بسته بندی و به بازار ارائه می شوند.

نوع بو داده آن ها عموما به همراه نمک و گلپر حرارت داده می شوند که مزه فوق العاده ای دارد. هندوانه های کال دارای تخمه مناسبی نیستند بنابراین این محصول از هندوانه های شیرین و رسیده به دست می آید‌.

تاریخ تولید و تاریخ انقضای محصول عموما بر روی بسته بندی ویژه محصول درج می شود که خریدار باید در هنگام خرید به این امر توجه نماید‌. نوع فله ای این محصول نیز با کیفیت و انواع گوناگون در بازار عرضه می شود.

قطب تولید تخمه هندوانه آجیلی کدام استان است؟

قطب تولید تخمه هندوانه آجیلی کدام استان است؟

انواع تخمه هندوانه در بازار موجود می باشد که نوع بو داده آن پرتقاضا تر از انواع دیگر است. در کارخانجات تولیدی عموما تخمه ها از نظر سایز غربالگری می شوند تا اندازه تخمه و نوع پر بار آن را برای ارائه در نظر گرفته شود‌.

قطب تولید تخمه هندوانه آجیلی در استان خراسان رضوی می باشد که هر ساله چندین تن تخمه هندوانه از این استان به بازار عرضه می گردد. بخش قابل توجهی از تخمه هندوانه ایرانی هرساله برای صادرات به کشور های همسایه در نظر گرفته می شود.

خریداران عمده این محصول عموما کارخانجات تولیدی آجیل هستند که مستقیما از تولید کنندگان به صورت عمده خریداری می شود. بیشتر این تخمه ها برای روغن گیری مورد استفاده قرار می گیرند. ویتامین های موجود در روغن این محصول بسیار مفید بوده و می توان در پخت و پز به کار رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما