Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 15 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
تولید کننده تخمه هندوانه خام کلاله - آیسان

تولید کننده تخمه هندوانه خام کلاله

تخمه هندوانه کلاله، در عین داشتن طعمی خوب، یکی از آجیل های بسیار مفید برای سلامت بدن است.‌ تولید کننده تخمه آفتاب گردان در مشهد و تخمه هندوانه خام کلاله، این تخمه خوشمزه را با قیمتی بسیار عالی و استثنایی در اختیار مشتریان قرار می دهد و می توان گفت این آجیل یکی از ارزان قیمت ترین انواع آجیل است.

تولید کننده تخمه هندوانه خام کلاله

عوامل مهم در قیمت تخمه هندوانه کلاله

عوامل مهم در قیمت تخمه هندوانه کلاله همانطور که در بالا گفته شد، تخمه هندوانه کلاله قیمت بسیار مناسبی دارد، با این حال عوامل بسیار زیادی روی قیمت تخمه هندوانه کلاله تاثیر گذار هستند که از جمله این عوامل می توان موارد زیر را نام برد:

  • فصل خرید: هندوانه کلاله بیشتر در فصل تابستان به بار می نشیند، به همین دلیل قیمت این نوع تخمه در فصل تابستان که فصل باردهی بوته های هندوانه است، بسیار پایین تر و مناسب تر است. دلیل این کم بودن قیمت را می توان توازن بین میزان عرضه و تقاضا دانست. در فصل زمستان قیمت این محصول به مراتب بالاتر می رود.
  • کیفیت تخمه: تخمه هندوانه کلاله مانند سایر محصولات دارای انواع درجه یک و بد است و قیمت نوع درجه یک آن بیشتر است.
  • اندازه تخمه: تخمه هایی که اندازه بزرگتری دارند، قیمتشان بیشتر است. این تخمه ها خیلی راحت تر خورده می شوند و افراد در هنگام خوردن آنها دچار خستگی نمی شوند. تخمه هندوانه کلاله با اندازه کوچکتر قیمت پایین تری دارد.
  • بو داده یا بو نداده بودن: قیمت تخمه های بو داده به مراتب بالاتر از قیمت تخمه های بو نداده است. زیرا در هنگام بو دادن تخمه ها، علاوه بر قیمت تخمه ها، قیمت نمک مصرف شده در آن، هزینه گاز مصرفی برای بو دادن، دستمزد کارگرانی که محصول را بو می دهند نیز روی محصول محاسبه می شود.‌
  • مکان خرید: اگر این محصول را از مکان های خرید مستقیم خریداری نمایید، قیمت محصول به مراتب پایین تر می آید، همچنین خرید تخمه کلاله از شهر کلاله که منیع اصلی این نوع تخمه است به مراتب ارزان قیمت تر خواهد بود.

خرید مستقیم تخمه هندوانه بسته ۴۰۰ گرمی

خرید مستقیم تخمه هندوانه بسته 400 گرمی خرید تخمه آفتابگردان چربی خون و تخمه هندوانه کلاله در بسته بندی ۴۰۰ گرمی انجام می پذیرد. به دلیل سبک بودن این محصول، ۴۰۰ گرم تخمه مقدار مناسبی برای حدود ۱۰ نفر خواهد بود.

خرید مستقیم تخمه هندوانه کلاله باعث می شود قیمت این محصول تا حدود زیادی برای شما ارزان تر تمام شود، زیرا واسطه ها و دلالان در این راه حذف شده اند. برای خرید تخمه هندوانه کلاله به صورت مستقیم و از فروشنده اصلی می توانید از سایت ما اقدام به ثبت سفارش نمایید و تعداد بسته های مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما