Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 17 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
تولید کننده تخمه هندوانه محبوبی - آیسان

تولید کننده تخمه هندوانه محبوبی

هندوانه میوه ای قرمز، آبدار و بسیار شیرین است که بیشتر در فصول گرم سال به علت ماهیت خنکی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد معمولا افراد پس از مصرف هندوانه تخم آن را دور میریزند که این کار اشتباه است زیرا تخم هندوانه دارای خواص زیادی است یکی از نمونه های تخم هندوانه، تخمه هندوانه محبوبی است که پس از مصرف هندوانه به شکل بو داده یا خام روانه بازار می شود.

تولید کننده تخمه هندوانه محبوبی

مراقبت از مو با مصرف تخمه هندوانه

مراقبت از مو با مصرف تخمه هندوانه مغز تخمه هندوانه به راحتی از آن جدا نمی شود ولی طعم این محصول بسیار دلپذیر و خوشمزه است مصرف تخمه هندوانه خواص زیادی برای بدن انسان به خصوص پوست و موی وی دارد.

تخم هندوانه سرشار از ویتامین ب و املاحی مانند مس، روی، پتاسیم، منیزیم، آنتی اکسیدان و … است.

تخم این محصول سرشار از ویتامین ب است این ویتامین معروف به نیاسین است که برای سلامتی مو مهم است.

مس موجود در این محصول باعث می شود رنگ موهای شما به سرعت تغییر نکند و به عنوان یک تثبیت کننده رنگ مو ظاهر شما را جوانتر نشان دهد همچنین مس باعث می شود موها نرم تر و انعطاف پذیری بالاتری داشته باشند.

تخم هندوانه سرشار از پروتئین است، پروتئین یکی از املاح معدنی مورد نیاز برای رشد مو است.

استفاده از این محصول باعث می شود اکسیژن رسانی به پوست سر و ریشه مو بیشتر شود در نتیحه فولیکول های مو سر زنده تر می شوند و موها رشد بهتری پیدا می کنند.

استفاده از این محصول باعث حفظ رطوبت پوست سر می شود و از بروز انواع آکنه در پوست سر جلوگیری می کند همچنین امگاه ۳ و چربی های موجود در این محصول باعث می شود چربی پوست سر تنظیم شود.

منیزیم موجود در این تخمه باعث می شود موها کمتر دچار شکستگی شوند در نتیجه موخوره و آسیب رسیدن به موها کمتر می شود.

بازار فروش تخمه هندوانه محبوبی

بازار فروش تخمه هندوانه محبوبی امروزه بازار فروش تخمه هندوانه محبوبی از رونق خوبی برخوردار است زیرا این محصول طعم لذیذی دارد.

تخمه هندوانه محبوبی رنگی زرد رنگ دارد که به علت ترکیب مواد افزودنی مجاز به این رنگ در آمده است که به دو شکل بو داده و خام تولید و عرضه می شود.

این تخم که توسط مجموعه ما عرضه می شود برای انواع مجالس و پذیرایی ها مناسب می باشد این محصول به صورت کاملا سالم و محلی تولید و عرضه می شود ما این محصول را به صورت کاملا تازه تهیه کرده و در بسته بندی های مختلف به صورت جزئی و عمده به فروش می رسانیم.

این محصول ماندگاری بالایی دارد که می توانید آن را در دمای منزل نگهداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما