Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 21 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
خرید تخمه هندوانه خام کلاله - آیسان

خرید تخمه هندوانه خام کلاله

تخمه هندوانه کلاله، از بهترین محصولات مغز دار بوده و سرشار از مواد مغذی است‌. این نمونه از تخمه جایگزین مناسبی برای انواع تنقلات بی خاصیت مثل؛ چیپس های سیب زمینی و سایر میان وعده های ناسالم است. در حال حاضر خرید تخمه، در هر نقطه از ایران امکان پذیر است و شما می توانید به باکیفیت ترین انواع تخمه هندوانه کلاله دست یابید و از مواد مغذی موجود در آن برخوردار شوید.
خرید تخمه هندوانه خام کلاله

خواص تخمه هندوانه کلاله

خواص تخمه هندوانه کلاله تخمه هندوانه کالری کمی دارند و از نظر ارزش غذایی بسیار غنی است. آن ها وقتی بو داده شدند، ترد می شوند و می توان از آن ها به راحتی به جای خوراکی های ناسالم استفاده کرد.

گفته می شود که یک مشت تخمه دانه هندوانه، حاوی تقریباً 158 کالری است که در واقع از کالری کم تخمه هندوانه خبر می دهد. بنابراین افرادیکه از مشکل اضافه وزن در رنج هستند، به راحتی می توانند آن را مصرف نمایند. گفته می شود که تخمه هندوانه کلاله سرشار از مواد مغذی زیر است:

  •  فولات
  • آهن
  • روی
  • مس
  • منیزیم 
  • پتاسیم

همچنین این دانه ها از اسیدهای آمینه و ویتامین B غنی می باشند. یکی از چندین ماده معدنی مغذی موجود در دانه هندوانه، منیزیم است. در 4 گرم از آن، 21 میلی گرم منیزیم دریافت خواهید کرد که 5 درصد از نیاز روزانه خود را به این ماده، از تخمه هندوانه تامین می کنید. 

تعداد انگشت شماری از تخمه هندوانه، حاوی حدود 0.29 میلی گرم آهن است. آهن یکی از اجزای مهم هموگلوبین است که اکسیژن را در بدن حمل می کند. 

روی یک ماده مغذی و مهم برای بدن است که می تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر باشد. همچنین در سیستم گوارشی و عصبی بدن و رشد مجدد سلول ها و تقسیم، بدن از آن استفاده می کند.

مرکز فروش تخمه هندوانه کیلویی

مرکز فروش تخمه هندوانه کیلویی تهیه تخمه هندوانه کیلویی به صرفه تر است و مرکز فروش آن بیش از از همه در استان های گیلان و مازندران و از طرفی هم در فصل پاییز در شهر دزفول است.

 اما خرید تخمه هندوانه خام و به صورت کیلویی ارزان تر تمام می شود و می توان آن را به صورت عمده تهیه کرد، در واقع با تهیه تخمه هندوانه به صورت عمده می توان در ازای صرف کم ترین هزینه، به محصول بیش تری دست یافت که به صرفه تر هم می باشد؛ چرا که دست واسطه از عامله حذف شده است.

از طرفی هم چند سالی است که پویایی بازار صادارت با تخمه هندوانه عجین شده است و کشورهای بسیاری هستند که تمایل به خرید این مدل از تخمه از تولید کنندگان ایرانی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما