Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 26 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
خرید عمده تخمه هندوانه بو داده قم - آیسان

خرید عمده تخمه هندوانه بو داده قم

تخمه هندوانه بو داده نمونه ای از تخمه های آجیلی است که از طعم بسیار لذیذی برخوردار می باشد و بسیار مقوی است.

تولید تخمه آفتاب گردان در مشهد خوش طعم در نقاط مختلف کشور بویژه قم با کیفیت بالایی انجام می گردد و در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

بنابراین تقاضا برای خرید عمده تخمه هندوانه بو داده قم از سوی مشتریان بسیار بالا می باشد تا بتوانند با تخفیف ویژه این محصول را خریداری نمایند و از مزایا و ویتامین های آنها بهره مند گردند.

خرید عمده تخمه هندوانه بو داده قم

طرز تهیه تخمه هندوانه بو داده

طرز تهیه تخمه هندوانه بو دادهتخمه آفتابگردان چربی خون یکی از تخمه های بسیار مقوی و پرخاصیت برای بدن است که با بو دادن آن طعم  و مزه آن را تغییر داده و آن را ترد و خوشمزه می نمایند.

معمولا بو دادن تخمه هندوانه به صورت های مختلفی انجام می شود و هر کس با توجه به میل و سلیقه خود آن را به شیوه های متنوعی طعم دار می کنند به همین دلیل تخمه های بو داده با طعم های گوناگونی در بازار یافت می شوند.

بنابراین می توان یکی از روش های بو دادن تخمه هندوانه را این طور بیان کنیم:

  • ابتدا به مدت ۵ تا ۶ ساعت تخمه هندوانه را در آب نمک قرار می دهیم تا کاملا مغز و پوست هندوانه خیس بخورد.
  • حال تخمه ها را آبکش می کنیم تا آب اضافی آنها گرفته شود و بر روی پارچه پهن می کنند تا آنها نیمه خشک گردند و سپس آنها را بر می دارند.
  • تخمه های نیمه خشک را در نمک داغ می ریزند و مرتب تفت می دهند تا مغز تخمه هندوانه نسوزد.
  • حال تخمه ها را در الک می ریزند تا نمک ها از آنها جدا شوند و سپس دوباره در تابه با مقدار کمی آبلیمو تفت می دهند بهدصورت نیمه خشک از روی حرارت بر می دارند.
  • مواد دیگری همچون گلپر و نمک را دوباره به تخمه ها می زنند و آنها را در فضای خانه بر روی سینی پهن می کنند تا خشک شوند.

فروش انواع تخمه هندوانه بو داده در سبزوار

فروش انواع تخمه هندوانه بو داده در سبزوار انواع تخمه هندوانه بو داده در بازار طرفداران بسیار زیادی دارند و به همین جهت کارخانه های گوناگون در نقاط مختلف کشور همچون سبزوار به تولید انواع گوناگونی از تخمه هندوانه بو داده با طعم‌های متنوع می پردازند.

بنابراین فروش تخمه هندوانه سبزوار برشته شده و بو داده به صورت های مختلفی توسط این تولید کننده انجام می شود که از جمله می توان به فروش حضوری و اینترنتی آنها اشاره کرد.

فروش اینترنتی این محصول بیشتر مورد توجه قرار گرفته است چرا که مزایای به شرح زیر دارد:

  • جلوگیری از اتلاف وقت
  • تحویل آسان محصول
  • صرفه جویی در زمان خرید
  • قدرت انتخاب بیشتر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما