Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 13 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
خرید مستقیم تخمه هندوانه آجیلی - آیسان

خرید مستقیم تخمه هندوانه آجیلی

خرید مستقیم تخمه هندوانه آجیلی با قیمت های بسیار مناسب تر و معتدل تر صورت می پذیرد و این امر باعث می شود که کارخانه های تولید کننده انواع آجیل این محصول را به صورت مستقیم و عمده خریداری نمایند.

تخمه ژاپنی دارای انواع مختلفی است و جزو پرطرفدارترین انواع تخمه هندوانه می باشد. این محصول در سایز های مختلف و در رنگ قرمز تولید می شود.

خرید مستقیم تخمه هندوانه آجیلی

تخمه ژاپنی محصول کدام کشور است؟

تخمه ژاپنی محصول کدام کشور است؟ در بین ارقام تخمه هندوانه، تخمه ژاپنی به عنوان یکی از این نمونه ها شناخته شده است. از مهم‌ترین نکات جالبی که در مورد این تخمه در بازار وجود دارد، نام آن است که برخلاف تصور هیچ ربطی به کشور ژاپن ندارد. به عبارت دیگر می توان گفت تخمه ژاپنی محصول تولید شده در مناطق مختلف ایران است که سالانه مقدار بسیار زیادی از این محصول تولید و روانه بازار می شود.

این محصول در گذشته ها با نام تخمه جابانی شناخته شده بود و امروزه نام آن به تخمه ژاپنی تغییر کرده است و  باعث شده است این تصور غلط در بین خریداران  به وجود آید که این محصول کشور ژاپن است.

تخمه ژاپنی در واقع محصول تولید شده از هندوانه ای است که تنها تخم های آن مورد استفاده خوراکی قرار می گیرد و خود هندوانه قابل خوردن نیست. بلکه آن را به عنوان خوراک دام مورد استفاده قرار می ‌دهند.

هندوانه ژاپنی یا هندوانه آجیلی به جهت رشد نیاز نیازمند شرایط به خصوصی هستند که در مناطق مختلف از ایران این شرایط به نحو احسن فراهم شده است و در نهایت این محصول در حجم های بسیار زیادی وارد بازار می‌ شود .

تخمه ژاپنی همانند دیگر تخمه های هندوانه از خواص و فواید بسیار زیادی برخوردار است و از مهمترین خواص آن می توان به داشتن کلسیم بسیار زیاد اشاره کرد که باعث بهبود بیماری ‌هایی از قبیل پوکی استخوان می ‌شود . همچنین مصرف تخمه ژاپنی باعث می ‌شود که چربی های مورد نظر بدن تامین شود.

مرکز عرضه تخمه هندوانه آجیلی

مرکز عرضه تخمه هندوانه آجیلی مرکز عرضه تخمه هندوانه ژاپنی بهترین مرجع برای به نمایش گذاشتن نمونه ‌های مختلف این محصول است. همانطور که در مبحث قبل تر اشاره کردیم تخمه هندوانه آجیلی یا همان تخمه هندوانه ژاپنی محصول تولید شده در مناطق مختلف ایران است که در راستای تولید عمده این محصول، خرید تخمه هندوانه با قیمت های بسیار مناسب به صورت می پذیرد.

 در مرکز عرضه، این محصول هم به صورت بسته بندی شده  و هم به صورت فله ای به مشتریان ارائه داده می ‌شود که معمولاً قیمت فروش آن در خرید های بالای تناژ بسیار مناسب تر از خرید های جزئی ‌تر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما