Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 11 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
صادرات انواع تخمه هندوانه عمده - آیسان

صادرات انواع تخمه هندوانه عمده

با صادرات انواع تخمه هندوانه عمده جایگاه این محصول در بازارهای خارجی حفظ شده و محصول کاملا طبیعی و درجه یک در دسترس مشتریان در دیگر کشورها قرار گرفته است، لذا صادرات آن علاوه بر ارزآوری برای کشور رونق خوبی به همراه دارد که خریدار می تواند محصول باکیفیت را عمده و باصرفه تهیه کند و از خرید خود نیز رضایت کاملی داشته باشد.

صادرات انواع تخمه هندوانه عمده

همه چیز در مورد تخمه هندوانه برشته

همه چیز در مورد تخمه هندوانه برشته تخمه هندوانه برشته طی فرایندی از حرارت دادن یا بو دادن این تخمه تولید شده که با نمک نیز طعم دار شده است که برشته شدن آن باعث شده پوستش ترد و شکننده شود و راحت تر بتوان آن را از مغز جدا نمود، لذا به دلیل خوشمزه تر شدن آن نیز طرفداران بیشتری دارد و به علت درشت بودن اندازه آن مغز بیشتری داشته است.

تخمه هندوانه مانند خود هندوانه طبع سرد و تری داشته که برای گرم مزاجان مفید بوده و بهترین خوراکی برای فصل تابستان است چون به خنک کردن طبع کمک می کند، این تخمه دارای رنگ قهوه ای بوده یا اطراف آن قهوه ای و وسطش زرد است که مغزی سفید دارد و در طعم های مختلفی وارد بازار می شود.

تخمه هندوانه خواص بسیار زیادی داشته و از گذشته های دور تا کنون به عنوان تنقلات در بین عامه استفاده می شده است و امروزه نیز با طعم های مختلفی که به آن داده می شود بر طرفدارانش افزوده شده است، این تخمه از گونه ای از هندوانه گرفته می شود که تخم های آن نسبت به دیگر گونه ها درشت تر می باشد و مخصوص جدا کردن بوده است.

قیمت انواع تخمه هندوانه عمده

قیمت انواع تخمه هندوانه عمده قیمت تخمه هندوانه عمده بسته به نوع و کیفیت مختلف بوده و هر چه دانه های آن درشت تر و پر مغزتر باشد قیمت های بیشتری خواهد داشت، همچنین نوع خام با نوع بو داده یا برشته نرخ متفاوتی دارد که نرخ خام آن اکثرا ارزانتر می باشد چون هزینه و عملیاتی جهت برشته شدن بر روی آن انجام نگرفته است.

تخمه هندوانه بسته به نحوه فروش نرخ مختلفی دارد بدین صورت که نرخ های عمده و بدون واسطه آن ارزانتر بوده و در صورتی که فله ای ارائه شود ارزانتر خواهد بود، لذا خریدار نیز در خرید آن باید به کیفیتش توجه کند و نمونه ای را تهیه کند که تازه و درشت بوده و طعم مطلوب و طبیعی داشته باشد.

تخمه هندوانه از جمله تنقلاتی است که در میان وعده ها استفاده شده به نوعی خوراکی سرگرم کننده ای می باشد که علاوه بر آن فرد می تواند از خواصش نیز بهره ببرد و نیاز بدنش را به انواع ویتامین ها رفع کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما