Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 7 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
صادرات تخمه هندوانه به کشور عراق - آیسان

صادرات تخمه هندوانه به کشور عراق

تخمه یکی از پر طرفدارترین تنقلاتی است که اکثر مردم در سراسر دنیا آن را به صورت خام و فرآوری شده استفاده می نمایند. یکی از انواع این نمونه ها تخمه های هندوانه می باشند. این خوراکی در کشورمان به میزان فراوانی تولید و به فروش می رسد. در سال های اخیر تولیدات این اجناس به قدری زیاد شده است که صادرات آن ها به کشور های همسایه بخصوص کشور عراق به صورت فله و بسته بندی شده صورت می گیرد. به همین دلیل می توان گفت یکی از منبع های مهم اقتصادی ایران صادرات تخمه هندوانه است.صادرات تخمه هندوانه به کشور عراق

بهترین نوع تخمه هندوانه برای صادرات

بهترین نوع تخمه هندوانه برای صادراتتخمه هندوانه یکی از محبوب ترین انواع آجیل می باشد که دارای آهن بسیار زیادی است. آهن موجود در این محصول برای رفع کم خونی بسیار مفید خواهد بود و این عامل باعث شده تا متخصصان تغذیه همواره به مصرف این محصول توصیه کنند. تخمه های هندوانه دارای انواع و مدل های گوناگونی می باشند که از انواع آن می توان به تخمه های ژاپنی، بو داده و خام اشاره نمود. یکی از بهترین نوع این خوراکی ها در ایران تولید می گردد. به همین خاطر تعداد بیشماری از برند های تولیدی تخمه هندوانه مرغوب را با متنوع ترین قیمت ها به بازار های بین المللی ارسال می کنند.این نکته را نیز بایستی در نظر گرفت که میزان صادرات این محصول ها به اندازه ای انجام می شود که هیچ صدمه و خلخلی به نیاز های داخلی کشورمان وارد نگردد. به همین دلیل است که دولت در ایام خاصی از سال مقررات های خاصی را برای صادر کردن این تنقلات در نظر می گیرد.

میزان سودآوری صادرات تخمه هندوانه

میزان سودآوری صادرات تخمه هندوانهچندین سال است که یکی از کالا های صادراتی کشور تخمه هندوانه است. زیرا این نمونه در اکثر کشور های مختلف دنیا فروش بسیار خوبی دارد. تخمه هندوانه صادراتی ایران یکی از خوش طعم ترین تنقلاتی است که توسط کارخانه های متنوع تولید شده و به بازار فروش ارسال می گردد. با افزایش پیدا کردن تعداد کارخانجات در این عرصه هر کدام از آن ها سعی می کنند تا این خوراکی ها را با درجه کیفی بالا و قیمتی مطلوب بفروشند. میزان سود آوری آن در سال جاری به قدری زیاد شده است که حجم بالایی از تولیدات شرکت ها به خارج از کشور صادر می گردد.

افزایش سود حاصل از تجارت این اجناس باعث شده است تا بسیاری از مارک های دنیا از این کالا مشتقات زیادی را تولید کنند و میزان تولیدات خود را هر ساله بیشتر از سال های گذشته نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما