Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 21 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
صادرات تخمه هندوانه خام درجه یک - آیسان

صادرات تخمه هندوانه خام درجه یک

تخمه هندوانه خام یکی از انواع تخمه می باشد که در تولید آن از هیچ گونه مواد افزودنی استفاده نمی شود. این محصول به دلیل این خام می باشد هیچ گونه مزه ای ندارد. صادرات تخمه هندوانه در ایران در سال های اخیر تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است و به رونق تولیدات داخلی کمک بسیار زیادی خواهد کرد.صادرات تخمه هندوانه خام درجه یک

آشنایی با انواع تخمه هندوانه

آشنایی با انواع تخمه هندوانه

تخمه هندوانه یکی از محبوب ترین انواع آجیل می باشد که دارای آهن بسیار زیادی است. آهن موجود در این محصول برای رفع کم خونی بسیار مفید خواهد بود و این عامل باعث شده تا متخصصان تغذیه همواره به مصرف این محصول توصیه کنند. تخمه های هندوانه دارای انواع و مدل های گوناگونی می باشند که از انواع تخمه هندوانه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • تخمه ژاپنی: یکی از انواع تخمه است که در مقایسه با دیگر تخمه بسیار درشت می باشد. تخمه های هندوانه ژاپنی دارای رنگ تیره ای هستند و بیشترین میزان مصرف را در بین تخمه های دیگر دارند.
  • تخمه بو داده: این نوع تخمه از دیگر مدل های این محصول می باشد که که با استفاده از مقدار زیادی نمک و روغن تفت داده می شود. شیوه تولید این محصول باعث شده تا به آن تخمه بود داده شده گفته شود.
  • تخمه خام: تخمه خام از محبوب ترین مدل های تخمه است که برای تهیه آن از هیچ ماده ای استفاده نمی شود و این عامل باعث شده تا به آن تخمه خام گفته شود.

نحوه صادرات تخمه هندوانه خام سبزوار

نحوه صادرات تخمه هندوانه خام سبزوار

تخمه خام درجه یک دارای خواص بسیار زیادی می باشد که در اکثر منازل یافت می شود. این خوراکی از محبوبیت بسیار زیادی در جهان برخوردار است و میزان مصرف آن در مقایسه با انواع دیگر آجیل بسیار زیاد می باشد. سبزوار یکی از شهر های ایران است که در زمینه تولید تخمه خام هندوانه در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. در این شهر حجم بسیار زیادی از این محصول تولید و روانه بازار می شود. یکی از بزرگ ترین بازار ها برای تخمه تولید شده در ایران، بازار های بین المللی است.

صادرات تخمه هندوانه خام به نقاط مختلف جهان به صورت مستقیم و در حجم زیاد انجام می شود. صادرات مستقیم این محصول موجب می شود تا بهترین نوع تخمه با صرف کمترین قیمت در دسترس خریداران خارجی قرار بگیرد. این محصول در بسته های بسیار ایمن و بهداشتی به کشور های مختلف دنیا ارسال خواهد شد. نحوه صادرات این محصول به صورت کلی نشان از کیفیت بالای تخمه ایرانی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما