Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 17 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
صادرات تخمه هندوانه قرمز درجه ۱ - آیسان

صادرات تخمه هندوانه قرمز درجه ۱

تخمه آفتابگردان طعم دار و تخمه هندوانه قرمز که به تخمه ژاپنی نیز معروف است بسیار خوشمزه و پر خاصیت و پر مغز بوده و نسبت به سایر تخمه ها به علت خواص بی نظیری که دارد قدری گران تر می باشد.

این محصول ارزشمند که دست رنج طبیعی کشاورزان  نمونه ایرانی که در آب و هوا و خاک مساعد کشت و برداشت شده و  مرغوب ترین هندوانه های دانه قرمز را به بار می آورند به دست می آید.

صادرات تخمه هندوانه در اصفهان درجه یک به سایر کشور های همسایه با نهایت کیفیت صورت می گیرد.

صادرات تخمه هندوانه قرمز درجه 1

تخمه هندوانه قرمز محصول کدام استان است؟

تخمه هندوانه قرمز محصول کدام استان است؟تخمه هندوانه قرمز در اقصی نقاط شهر های کشور که دارای  آب و هوای خشک و مرطوب بوده و آبیاری آنها به وسیله آب باران می باشد کشت و برداشت می شود.

ابن هندوانه در گروه محصولات دیم قرار گرفته و آبیاری آن توسط باران صورت می گیرد، گیاه به وجود آمده بسیار مقاوم بوده و در برابر شرایط آب و هوایی گرم و خشک بسیار طاقت می آورد و فواید ارزشمندی برای سلامت قلب به وجود می آورد.

معروف ترین مکان در کشور که  هندوانه قرمز مرغوبی در آن جا کشت شده و نام معروف تخمه ژاپنی از آن گرفته شده است دماوند در منطقه جابان می باشد و نام اصلی آن تخمه جابانی است.

در ایران نیز مناطق معروفی در روستاهای اطراف خراسان رضوی، خراسان جنوبی و روستای معروف روکی که هندوانه های مرغوب که دارای تخمه های درشت و قرمز  صادراتی و ویژه ای می باشد برداشت می گردد.

صادرات تخمه هندوانه قرمز به کشور های همسایه

صادرات تخمه هندوانه قرمز به کشور های همسایهصادرات تخمه هندوانه قرمز به کشورهای همسایه از جمله امارات، ازبکستان، ترکمنستان، عراق، ترکبه، روسیه، افغانستان و بسیاری دیگر از کشورهای خارجی با نهایت کیفیت و مرغوبیت صورت می گیرد.

این محصول به علت خواص فراوانی که دارد  آجیلی مرغوب محسوب شده و در کاهش قند خون در افراد دیابتی بسیار موثر واقع شده است و بهتر است این تخمه به صورت بی نمک مصرف شده تا بتواند خاصیت تقویت قلب را با قدرت بیشتری اثرگذار باشد.

این نوع از تخمه برای سلامتی بسیار مفید بوده و در کاهش چربی ها و کلسترول اضافه خون نقش بسزایی را ایفا می کند زیرا دارای فیبر محلول بالایی بوده و موجب تقویت حرکات معده و روده می گردد.

خرید بهترین انواع تخمه هندوانه قرمز درجه ۱ در نمایندگی فروش وابسته به این محصولات با نهایت کیفیت امکان پذیر می باشد.

امروزه به علت افزایش تقاضای مشتریان داخلی و خارجی در تمامی شهرهای توریستی و سایر شهر ها و همچنین اقصی نقاط شهرهای کشور تعداد نمایندگی ها در حال افزایش می باشد. خرید این نوع آجیل در انواع مختلف آن در این نمایندگی ها امکان پذیر می باشد.

جهت خرید مستقیم از تولید کننده تخمه هندوانه خام کلاله و تخمه هندوانه قرمز با قیمت مناسب و مقرون به صرفه می توانید با کارشناسان ما در سایت ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما