Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 17 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
صادرات تخمه هندوانه محبوبی به امارات - آیسان

صادرات تخمه هندوانه محبوبی به امارات

تخمه هندوانه محبوبی از ارقام درجه یک و دانه درشت این محصول به شمار می آید که در بازار صادراتی نیز طرفداران خاص خود را دارد.

آیا می دانید هر ساله چندین تن از این محصول به کشورهای نظیر امارات صادر می شوند.

در مورد صادرات انواع تخمه آفتابگردان طعم دار مرغوب تولید داخل چه اطلاعاتی دارید؟

چگونه می توانید از افزایش قیمت ها، مراکز توزیع عمده و شرایطی صادراتی این محصولات مطلع شوید؟

صادرات تخمه هندوانه محبوبی به امارات

آشنایی با انواع تخمه ایرانی

آشنایی با انواع تخمه ایرانیتخمه هندوانه در اصفهان یکی از پرطرفدارترین انواع آجیل ها و دانه های خوراکی هستند. این محصولات حاوی مقادیر قابل توجه ای چربی ارگانیک و امگا 3 هستند که مصرف آنها می تواند برای تمام سنین فوایدی را به همراه داشته باشد. در نقاط مختلف کشور کشت و تولید انواع تخمه ایرانی به ویژه در سالهای اخیر رونق چشمگیری داشته است. این امر موجب تنوع عرضه و همچنین امکان صادرات این محصولات به کشورهای همسایه را فراهم آورده است. برخی از انواع تخمه ایرانی می توان به ارقام زیر اشاره کرد:

  • تخمه هندوانه محبوبی: حجم قابل توجه ای از این محصول در شهرستان کلاله تولید می شود. پوست سفید و دانه ای نسبتاً گرد و درشت و مغز سفید رنگ از جمله ویژگی های این محصول است.
  • تخمه آفتابگردان شمشیری: دانه ای کشیده و خاکستری رنگ نشانه ای از باکیفیت بودن آن دارد. بهترین نوع تخمه برای تهیه روغن های گیاهی است که به همین علت با اهداف تجاری کشت و تولید می شود.
  • تخمه خربزه: در نقاط جنوبی کشور تولید می شود که دارای سایز کوچک و دانه هایی ریز نسبت به انواع دیگر تخمه های موجود در بازار است.
  • تخمه کدو: از نمونه های پرطرفدار در بازار است که در دو رقم آجیلی و دانه ریز قابل تهیه می باشد. دانه هایی سبز رنگ و حاوی روغن های چرب ارگانیک دارد.

توزیع عمده تخمه هندوانه محبوبی خام 500 گرمی

توزیع عمده تخمه هندوانه محبوبی خام 500 گرمی تخمه هندوانه محبوبی در دو نوع خام و بو داده به بازار عرضه می شود. ارقام بو داده با طعم های زعفرانی، نمکی و آویشنی و … قابل تهیه است. معمولاً تقاضا برای تخمه هندوانه خام و دانه درشت به مراتب بیشتر از ارقام بو داده است. این مورد به ویژه در مورد نمونه های صادراتی بیشتر به چشم می خورد. خریداران عمده تخمه خام شرکت های بسته بندی آجیل و خشکبار و مراکز صادراتی را تشکیل می دهند.
برای صادرات تخمه هندوانه امارات اطمینان از سورت شدن و بوجاری کردن آنها، درجه کیفی و همچنین بسته بندی استاندارد اهمیت زیادی دارد. برای  این منظور آشنایی با مراکز تامین کننده انواع تخمه ایرانی صادراتی بهترین راهکار خواهد بود. همچنین برای خرید تخمه هندوانه محبوبی خام 500 گرمی و بسته بندی شده با قیمت ارزان می توانید از طریق نمایندگان توزیع و پخش این مرکز اقدام به ثبت سفارش کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما