Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 14 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
صاررات تخمه هندوانه کلاله - آیسان

صاررات تخمه هندوانه کلاله

تخمه هندوانه کلاله یکی از محصولات ناب صادراتی محسوب می شود که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد توانسته طرفداران زیادی را در خارج از کشور جلب کند.

صادرات تخمه آفتابگردان طعم دار و تخمه هندوانه کلاله هرساله به میزان انبوه و در بسته بندی هایی با حجم های مختلف به کشور هایی نظیر عراق و قطر انجام می شود و از آن جایی که ایران توانسته به نحو احسن نیاز کشورهای خارجی را تامین کند روز به روز تقاضا بیشتر می شود و در پی آن صادرات افزایش می یابد

صاررات تخمه هندوانه کلاله

اطلاعاتی درباره تخمه هندوانه کلاله

اطلاعاتی درباره تخمه هندوانه کلالهتخمه هندوانه در اصفهان از دسته تخمه های خوشمزه و پرطرفدار می باشد که در انواع و طعم های مختلفی چون؛ گلپر، لیمویی، نمکی، آویشن و…. در بازار موجود است.

این تخمه از آن جهت که در منطقه ای به نام کلاله از توابع استان گلستان تولید و فرآوری می گردد به این نام شناخته می شود که از کیفیت بالا و خواص فراوانی برخوردار می باشد به همین دلیل از دسته مشهورترین تخمه های داخلی و خارجی محسوب می شود.

این نوع تخمه دارای رنگ سفید و اندازه متوسطی است که بسیار خوش طعم می باشد و از آن جایی که مغزی حاوی چربی های غیر اشباع دارد، انرژی و کالری فراوانی دارد هم چنین از پوست تقریبا نازکی برخوردار بوده که به راحتی زیر دندان شکسته می شود.

تخمه هندوانه کلاله، طبع سرد و خنکی دارد از این رو برای افراد گرم مزاج مناسب می باشد هم چنین به دلیل این که مقدار فراوانی اسید آمینه و پتاسیم در آن وجود دارد سبب بهبود جریان خون در رگ ها شده و در نهایت مانع ایجاد بیماری های قلبی عروقی می گردد.

افرادی چاقی که تمایل به کاهش وزن دارند می توانند به جای مصرف تنقلات مضر که خود عامل چاقی هستند از آجیل خوشمزه و مفید تخمه کلاله استفاده کنند زیرا؛ این نوع تخمه فیبر زیادی دارد و در کاهش وزن تاثیر چشمگیری دارد علاوه بر موارد ذکر شده این آجیل خوش طعم، خواص فراوان دیگری نیز دارد که در این مبحث نمی گنجد.

قیمت روز تخمه هندوانه کلاله

قیمت روز تخمه هندوانه کلاله قیمت روز تخمه هندوانه کلاله در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلفی سیر صعودی یا نزولی پیدا می کند که در حقیقت شناخت این عوامل برای خریداران عمده تخمه هندوانه کلاله از اهمیت زیادی برخوردار است.

از جمله این عوامل می توان؛ کیفیت، خام یا بوداده، نوع بسته بندی، نوع خرید، میزان عرضه و تقاضا و ….. را نام برد که هریک به گونه ای موجب تغییر قیمت این محصول می شوند به این صورت که اگر شما به صورت عمده و مستقیم از تولیدکنندگان محصول مورد نظر خود را تهیه کنید صد در صد قیمت کاهش پیدا می کند و بسیار مقرون به صرفه می باشد.

البته امروزه نوسانات شدید و تورم نرخ دلار، بازار تخمه را هم تحت تاثیر قرار داده است و سبب تغییر قیمت تخمه شده است بنابراین برای اطلاع از قیمت روز تخمه می توان به سایت های معتبر تولیدکنندگان مراجعه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما