Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 16 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
عرضه کنندگان تخمه هنداونه درجه یک سفید - آیسان

عرضه کنندگان تخمه هنداونه درجه یک سفید

تولید کنندگان تخمه های سفید هندوانه سفید در واقع بزرگ ترین و معتبر ترین عرضه کنندگان تخمه هنداونه سفید درجه یک هستند که تخمه ها را به روش های کاملا بهداشتی و با کمک به روز ترین متد های علمی و نظریه های کاملا سنجیده ای که در زمینه تهیه و فرآوری انواع تخمه ارائه شده است از دل هندوانه خارج نموده، خشک کرده و به جهانیان عرضه می نمایند. 

عرضه کنندگان تخمه هنداونه درجه یک سفید

از تولید تا مصرف تخمه هنداونه درجه یک

از تولید تا مصرف تخمه هنداونه درجه یک

برای تولید تخمه هندوانه سفید باید ابتدا به کیفیت مراحل مختلف کاشت، داشت و برداشت هندوانه هایی که قصد بهره برداری از تخمه های آن ها را داریم توجه شود. 

کیفیت تخمه های به دست آمده به طور مستقیم متأثر از استفاده از کود های مغذی و انواع دفع آفات نباتی در زمان نگهداری از بوته های گیاه هندوانه است چرا که ذره ای کم و کاست به پوچ بودن تخمه های هندوانه یا سبک بودن مغز آن ها می انجامد. 

پس از اینکه هندوانه ها رسیدند آن ها را از بوته جدا کرده و به وسیله کامیون های مخصوص به محل کارخانه فرآوری تخمه هندوانه انتقال می دهند. 

پس از شست و شوی هندوانه ها در حوضچه هایی که پر از محلول آب و نمک هستند آن ها را به دستگاه پوست کن وارد می نمایند، در این مرحله پوست هندوانه ها را جدا می نمایند تا جایی که فقط بافت قرمز آن باقی بماند. 

هندوانه های پوست کنده را درون محفظه ای می ریزند و به وسیله یک پره بزرگ که تیغه ای روی آن تعبیه نشده و کار یک هم زن را انجام می دهد آنقدر هم می زنند تا بافت قرمز رنگ آن به صورت پوره در بیاید، این کار با دقت و ظرافت خاصی انجام می شود تا به تخمه ها آسیبی نرسد. 

پس از آن، پوره را از صافی هایی که دارای سوراخ های درجه بندی شده ای با قطری کمتر از اندازه تخمه های هندوانه هستند عبور می دهند تا با عبور از صافی تخمه ها از بافت قرمز هندوانه جدا گردند. 

پس از این مرحله، نوبت به شست و شوی تخمه ها می رسد، دذ این مرحله تخمه ها آنقدر با آب شسته می شوند که لایه لغزنده سطح آن ها از بین رفته و بی مزه شوند. 

آخرین مرحله خشک کردن آن ها در دستگاه های صنعتی ویژه از طریق عبور جریان هوای گرم است که پس از خشک و سرد کردن تخمه ها، می توان به صورت های مختلف، آن ها را مورد استفاده قرار داد. 

قیمت خرید تخمه هنداونه سفید در سبزوار

قیمت خرید تخمه هنداونه سفید در سبزوار آنچه هنگام خرید تخمه هنداونه سبزوار به چشم می خورد دنیایی از کیفیت و مرغوبیت است که در نتیجه تلاش تولید کنندگان این محصول به دست آمده و آماده پاسخگویی به حجم گسترده ای از نیاز بازار داخلی و خارجی می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما