Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 14 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروش تخمه هندوانه شور بسته بندی - آیسان

فروش تخمه هندوانه شور بسته بندی

دانه های خوراکی مانند تخمه هندوانه به طور کلی برای بدن بسیار مفید می باشد زیرا شامل مواد معدنی، آهن، فیبر و منیزیم زیادی است که می توان آن را  به حالت بو داده، استفاده نمود. تخمه هندوانه شور و بو داده شده به هیچ عنوان خواص خود را از دست نمی دهد و به صورت بسته بندی شده در بازار به فروش می رسد. قابل ذکر است که این تخمه به دلیل کالری کم پزشکان به افرادی که در رژیم غذایی به سر می برند آن را توصیه می کنند

فروش تخمه هندوانه شور بسته بندی

چگونه تخمه هندوانه را شور کنیم؟

چگونه تخمه هندوانه را شور کنیم؟ همانطور که گفته شد تخمه هندوانه شور دارای خواص بسیاری مانند فیبر و منیزیم می باشد که بعد از بو دادن خواص خود را از دست نمی دهد. تخمه هندوانه را به مدت 4 الی 6 ساعت در آب و نمک خیس می نماییم و بعد آن را در آبکش ریخته تا مقداری از آب آن گرفته شود به حالتی که نم بودن خود را حفظ کند در مرحله بعد ماهیتابه ای را برداشته و داخل آن نمک میریزیم بر روی حرارت قرار داده تا نمک داغ شده و تخمه ها را درون آن ریخته و هم می زنیم که تخمه های هندوانه آغشته به نمک داغ شده و شور گردد و بعد از انجام این مراحل می توان آن را درون الک ریخته تا نمک سطحی تخمه ها جدا شود.

قابل ذکر است که تخمه ها طعم های مختلفی دارد که در ذیل با انواع تخمه هندوانه آشنا می شویم:

  • تخمه هندوانه شور گلپر:  این نوع تخمه در هنگام بو دادن و شور کردن به آن گلپر اضافه کرده و به غیر از خواص خود تخمه هندوانه خواص گلپر هم به آن اضافه می گردد.
  • تخمه هندوانه شور آبلیمو: نوع دیگر از تخمه هندوانه با طعم آبلیمو می باشد که برای افرادی که دارای فشار خون بالایی هستند تولید شده و می توانند مصرف نمایند.

تخمه هندوانه انواع بسیار زیادی دارد که به دو نمونه آن اشاره کردیم. نکته جالب تر اینکه خواص ضد سرطانی، پرپشت کنندگی مو، درمان آکنه صورت و … زیادی دارد.

مرکز خرید انواع تخمه هندوانه شور تازه

مرکز خرید انواع تخمه هندوانه شور تازه با توجه به خواص دارویی و مزیت های بسیار زیاد باعث شده تا طرفداران زیادی را جذب کند به همین دلیل تولید کنندگان حجم تولید را افزایش داده و آن را به صورت فله ای و بسته بندی های بهداشتی روانه بازار نموده اند. فروشندگان بدون واسطه آن را از تولیدکنندگان تهیه نموده و با قیمت بسیار مقرون به صرفه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. خرید تخمه هندوانه علاوه بر روش حضوری از فروشگاه های معتبر می توان آن را به صورت غیرحضوری و از طریق سفارش تلفنی و اینترنتی خریداری نمود.

تولید کنندگان به دلیل بسته بندی با کیفیت تخمه های هندوانه آن را به کشورهای اروپایی و همسایه صادر کرده و به دلیل استقبال بسیار پرشور از این تخمه ها به سوددهی بسیار بالایی دست پیدا کرده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما