Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 19 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروش تخمه هندوانه طعم دار سفید - آیسان

فروش تخمه هندوانه طعم دار سفید

تخمه هندوانه طعم دار سفید دارای ارزش غذایی بالایی بوده و می تواند به علت فیبر و پتاسیم بالا جایگزین مناسبی برای برخی از خوراکی ها باشد.

وجود ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این دانه گیاهی به قدری زیاد است که کارشناسان تاکید بر مصرف مداوم آن به ویژه در بین جوانان دارند.

امروزه فروش مغز گردو آذرشهر و تخمه هندوانه سفید در بازار به صورت خام و بو داده صورت می گیرد که هر کدام قیمت و نرخ متفاوتی دارند.

فروش تخمه هندوانه طعم دار سفید

ارزش غذایی انواع تخمه هندوانه

ارزش غذایی انواع تخمه هندوانه اگر از طرفداران پروپاقرص تخمه هندوانه هستید، حتماً دوست دارید بدانید که میزان کالری موجود در آن و دیگر ویتامین ها چقدر است. اگر از خواص و مواد ارگانیک موجود در انواع تخمه آشنا شوید، به راحتی و بدون دغدغه خواهید توانست نمونه مناسب را برای خود انتخاب کنید. به عنوان مثال میزان چربی موجود در تخمه آفتابگردان زیاد است و از این رو مصرف آن برای افرادی که دارای چربی خون هستند، چندان توصیه نمی شود.
خوشبختانه میزان کلسترول موجود در تخمه هندوانه سفید صفر است و تمامی افراد بدون محدودیت سنی می توانند آن را مصرف کنند. در هر 100 گرم تخمه هندوانه حدود 500 کیلو گرم کالری، 15 گرم کربوهیدرات و حدود 30 گرم پروتئین وجود دارد.
عدم وجود قند، فیبر و کلسترول نیز یکی از مزیت های مصرفی این نوع دانه به شمار می آید. پتاسیم، کلسیم، منیزیم، فسفر، منگنز و سلنیم نیز چند نمونه از انواع مواد معدنی موجود در تخمه های هندوانه خام و طعم دار هستند.

همچنین باید اشاره کرد که چند نمونه از مهمترین مزیت های مصرفی این نوع تخمه عبارت است از:

  • تنظیم فشار خون و جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی
  • نیاسین موجود در آن تقویت سیستم گوارشی را موجب می شود.
  • پتاسیم تخمه هندوانه بهبود عملکرد مغز را به ارمغان می آورد.
  • ویتامین های گروه B تقویت سیستم ایمنی را به همراه دارند.

مرکز خرید تخمه هندوانه سفید

مرکز خرید تخمه هندوانه سفید خرید و فروش مغز گردو سفید و تخمه هندوانه خام یا بو داده به دو صورت عمده و بسته بندی صورت می گیرد. برای مصارف خانگی انواع تخمه آماده و بو داده کیلویی یا بسته بندی تک نفره بهترین انتخاب خواهد بود. البته می توانید اقدام به خرید تخمه هندوانه خام و بو دادن و طعم دار کردن آن در خانه نیز کنید.
توجه کنید که حجم قابل توجه ای از این محصولات وارداتی از کشورهای مختلف هستند که همین امر گاهاً برای خریداران عمده امری چالش برانگیز خواهد بود. تنوع کیفیت و قیمت موجب شده تا عده زیادی به دنبال تامین کنندگان معتبر این محصولات باشند. در این راستا و با هدف عرضه ارزان و عمده تخمه هندوانه سفید با قیمت وارداتی، نمایندگان فروش این مرکز آماده همکاری با کلیه خریداران و تولید کنندگان داخلی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما