Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 9 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروش تخمه هندوانه کلاله گلپر کیلویی - آیسان

فروش تخمه هندوانه کلاله گلپر کیلویی

تخمه هندوانه در شهرهای مختلف کشور با بهترین کیفیت تولید می شود و به دلیل طعم و مزه ی بسیار خوب و خواص فراوان دارای مشتریان زیادی بوده و فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است. این تخمه چربی کمتری نسبت به تخمه های دیگر دارد. این محصول در طعم های مختلف نمکی، کچاپ و گلپر به روش سنتی و یا صنعتی تهیه و عرضه می شود. در حال حاضر بازار خرید و فروش انواع تخمه هندوانه کلاله گلپر بسیار داغ می باشد.

فروش تخمه هندوانه کلاله گلپر کیلویی

همه آنچه درباره تخمه هندوانه باید بدانید

همه آنچه درباره تخمه هندوانه باید بدانید تخمه هندوانه تازه دارای ارزش غذایی بالایی بوده و حاوی انواع املاح معدنی، فیبر و آنتی اکسیدان و … می باشد. این تخمه در کارخانه های تولیدی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن به بهترین شکل فرآوری شده و عملیات بو دادن و تفت دادن آنها به روش کاملا بهداشتی انجام شده و با انواع مواد مختلف طع دار می شوند و در بسته بندی های شکیل و زیبا در اوزان مختلف عرضه می گردند.
از خواص مصرف تخمه هندوانه می توان به پاکسازی و شفافیت پوست به دلیل داشتن منیزیم، تقویت و افزایش رشد مو، پیشگیری از سفید شدن مو، کمک به درمان کبد چرب، برطرف کردن کم خونی به علت دارا بودن آهن، کمک به درمان ناباروری مردان، کاهش وزن و لاغری، کاهش سطح قند خون و مناسب برای افراد دیابتی، سلامتی دستگاه گوارش، کاهش کلسترول مضر خون، تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از پارکینسون و آلزایمر، تقویت حافظه و رفع پوکی استخوان و …. اشاره کرد.

قیمت تخمه هندوانه کلاله گلپر تازه 250 گرمی

قیمت تخمه هندوانه کلاله گلپر تازه 250 گرمی قیمت تخمه هندوانه کلاله گلپر تازه به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی نظیر کیفیت این محصول، روش خرید و فروش، روش تولید، نوع بسته بندی، حجم خرید و …. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. یکی از ساده ترین را ها برای استعلام قیمت تخمه هندوانه تماس با کارشناسان همین شرکت است که ضمن اطلاع از قیمت از راهنمایی های آنها برای خریدی راحت تر و سریع تر بهره مند شده تا بتوانید محصول مورد نظر را با کمترین هزینه و در مدت زمان کوتاه خریداری کنید و بعد از ثبت سفارش، محصول به نشانی شما ارسال می شود که در وقت و هزینه ایاب و ذهاب نیز صرفه جویی خوبی انجام می شود.
تخمه هندوانه پس از جمع آوری به روش های مختلف سنتی و صنعتی خشک شده و در طعم های مختلف ارائه می شود. در هنگام خرید باید به تاریخ تولید و انقضاء محصول، نوع بسته بندی، مشخصات موجود در روی بسته و تازه بودن محصول توجه کنید و برندهای معتبر محصولی با کیفیتی عالی و بسته بندی استاندارد و بهداشتی ارائه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما