Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 15 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروش عمده تخمه هندوانه جابونی با تخفیف ویژه - آیسان

فروش عمده تخمه هندوانه جابونی با تخفیف ویژه

تخمه جابونی یک نوع آجیل است که به آن دانه خوراکی نیز گویند. این آجیل در میان وعده ها خورده می شود. در اصل تخمه جابونی همان تخم هندوانه است. البته از نوعی هندوانه که اصلا قابل خوردن نیست فقط تخمه های بسیار زیادی دارد.
نام این هندوانه، هندوانه آجیلی است. تخمه هندوانه جابونی برخلاف تلفظش در ایران کشت می شود. و برای فروش عمده این محصول تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده است.

فروش عمده تخمه هندوانه جابونی با تخفیف ویژه

عمده فروشی تخمه هندوانه جابونی مرغوب

عمده فروشی تخمه هندوانه جابونی مرغوبتخمه هندوانه جابونی مرغوب به صورت عمده در بازار های دور و نزدیک در شهر های مختلف توزیع می گردد، این محصول دارای گوناگونی های فراوانی است  که مطابق با نظر و سلیقه خریداران تهیه می شود.تخمه هندوانه جابونی یک نوع خاص از تخمه می باشد که در ایران تولید می شود، به همین علت پخش و توزیع آن از مرکز تولید و پرورش آن به عبارتی ایران، به سایر نقاط جهان  صورت می گیرد.
انواع  تخمه هندوانه در بازار های داخلی و خارجی به صورت عمده عرضه می گردد. همچنین توزیع این تخمه به صورت عمده به دلیل  دسترسی به آن در شهر های مختلف، برای مشتریان و مصرف کنندگان لازم شده است.
همان طور که  همه می دانند تخمه هندوانه یکی از محبوب ترین نوع آجیل است. که در همین راستا کارخانه تولید کننده این محصول تمام اجناس را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت به دست مشتری می رساند.

مشخصات تخمه هندوانه جابونی مرغوب

مشخصات تخمه هندوانه جابونی مرغوبتخمه هندوانه سرشار از انرژی است. این آجیل خوشمزه بسیاری از بیماریها را درمان می کند. مانند کم خونی، بی اشتهایی، سوء جذب و التهاب را برطرف می کند. تخمه هندوانه سرشار از کلسیم است که برای جلوگیری از پوکی استخوان در خانم های یائسه مفید است.

این محصول به صورت نمکی، و یا با گلپر به همراه آبلیمو مصرف می شود. این تخمه یک آجیل محبوبی در بین مردم است و در ایران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.اما لازم است بدانید که نام این تخمه ربطی به ژاپن ندارد و در آن کشور تولید نمی شود.

این تخمه متعلق به یکی از روستاهای دماوند به نام جابان است. یکی دیگر از مشخصه های تخمه هندوانه این است که سرشار از کلسیم است و این کلسیم برای جلوگیری از پوکی استخوان بسیار مفید است.این تخمه سرشار از آنتی اکسیدان است که از ابتلا به انواع سرطان ها جلوگیری می کند.

قیمت فروش تخمه هندوانه جابونی

قیمت فروش تخمه هندوانه جابونیقیمت فروش تخمه هندوانه جابونی  با توجه به کیفیت و درجه آن متفاوت است.تخمه ژاپنی یک نوع تخم هندوانه است  که با روشهای مختلفی سعی می شود با کیفیت تولید شود.
یکی از رمز های موفقیت تولید کنندگان این محصول در ایران تمرکز در تولید آن است. به کار گرفتن از جدید ترین و به روز ترین روش و فنون کشاورزی در تولید این محصول مفید باعث شده است تخمه ژاپنی حاصل شده کیفیت بالایی داشته باشد. این محصول به صورت خام و پخته عرضه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما