Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 16 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
قیمت تخمه هندوانه آجیلی در سبزوار - آیسان

قیمت تخمه هندوانه آجیلی در سبزوار

هندوانه یکی از محصولات جالیزی می باشد که پرورش و تولید آن در اغلب مناطق ایران انجام می شود. در قسمت گوشتی این میوه دانه هایی  وجود دارد که دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشند و از آنها برای درمان برخی از بیماری‌ها در طب سنتی استفاده می شود. این دانه طی فرآیند خشک کردن و بو دادن به عنوان تخمه هندوانه آجیلی در بازار عرصه می شود.

آیا می دانید خواص این تخمه در طب سنتی چیست و قیمت روز آن در سبزوار چقدر است؟ 

قیمت تخمه هندوانه آجیلی در سبزوار

بررسی خواص تخمه هندوانه در طب سنتی

بررسی خواص تخمه هندوانه در طب سنتی

تخم هندوانه به دلیل داشتن مواد مغذی و با ارزش در طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. این تخمه طبیعت و مزاج سردی دارد و خواص آن در مغز قرار گرفته در پوسته آن می باشد. طبع سرد این تخمه موجب تعادل گرمای بدن شده به طوری که برای کاهش درجه حرارت بدن در هنگام تب می تواند موثر باشد و همچنین در درمان و از بین بردن انواع خلط های مضر نقش دارد.

این تخمه به دلیل داشتن میزان کالری بالا می تواند برای کسانی که از لاغری مفرط رنج می برند بسیار مفید بوده و با مصرف روزانه این تخمه افزایش وزن داشته باشند.

برای درمان سیاه سرفه که موجب ایجاد خشکی و ناراحتی در ناحیه سینه می شود می توان مصرف تخمه هندوانه را تجویز کرد چون باعث تر و مرطوب شدن این قسمت بدن می شود.

یکی دیگر از خواص تخمه هندوانه در طب سنتی استفاده از آن برای درمان زخم های ایجاد شده در اثر عوامل عفونی و یا سایر عوامل در روده و مثانه می باشد.

همچنین این محصول نقش موثری در دفع سنگ های ایجاد شده در اثر رسوب سیلیکات ها در کلیه، مثانه و کیسه صفرا ایفا می کند.

فروش انواع تخمه آجیلی مرغوب خام

فروش انواع تخمه آجیلی مرغوب خام

کارگاه های تخمه پزی و فروشگاه های عرضه انواع آجیل که خود دارای کارگاه تولیدی می باشند؛ همچنین صادرکنندگان انواع خام تخمه های آجیلی به کشورهای همسایه می توانند از انواع تخمه آجیلی مرغوب خام به ویژه تخمه هندوانه خام برای توسعه کسب و کار و تجارت خود استفاده کنند.

برای خرید این محصول می توانید با مسئول فروش ما ارتباط برقرار نموده و ضمن اطلاع از سایر مشخصات انواع این محصولات و قیمت فروش تخمه هندوانه نسبت به سفارش این محصول اقدام نمایید.

سفارش شما در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلام شده توسط شما ارسال خواهد شد، در نظر داشته باشید که خرید عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه بوده و با قیمت ارزان تری به دست شما خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما