Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 18 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
قیمت تخمه هندوانه آجیلی شور - آیسان

قیمت تخمه هندوانه آجیلی شور

این مجموعه با در اختیار داشتن حجم انبوهی تخمه هندوانه آجیلی شور با کیفیت، اقدام به فروش آن به صورت اینترنتی و بی واسطه و با قیمت مقرون به صرفه نموده و در راستای رضایت مشتری تلاش می نماید. جهت استعلام قیمت، با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

قیمت تخمه هندوانه آجیلی شور

آشنایی با خواص تخمه هندوانه بو داده

آشنایی با خواص تخمه هندوانه بو داده

یکی از خوشمزه ترین و خوش طعم ترین نوع تخمه های آجیلی، تخمه های حاصل شده از میوه هندوانه است که نوعی تنقلات سالم محسوب می شود.

این محصول یکی از معروف ترین ترکیبات آجیلی است که از جایگاه ویژه ای برای مصرف کنندگان برخوردار است و در بین انواع تخمه ها، دارای خواص ارزنده ای است.

تخم هندوانه دارای ارزش غذایی بسیاری است که برای بدن ضروری می باشد.
مصرف این دانه های ارزشمند، برای سلامت کلی بدن مفید است زیرا حاوی آنتی اکسیدان های بسیار غنی و مواد مغذی می باشد.

تخمه هندوانه بو داده سرشار از ویتامین و مواد معدنی از جمله: روی، پتاسیم، آهن، مس، منیزیم، ویتامین B، نیاسین، منگنز، فولات، فسفر، تیامین، ریبوفلاوین، اسید لینولئیک، سلنیوم و دارای پروتئین و آمینو اسید، منبع کالری و اسیدهای چرب غیر اشباع و امگا ۳ و امگا ۶ می باشد.

مصرف آن برای زیبایی پوست و مو، تسهیل هضم غذا، افزایش انرژی، تنظیم قند خون، کاهش فشار خون و کلسترول، تقویت استخوان ها، حفظ رطوبت مو، کاهش چروک پوست، بهبود لکه های و آکنه پوست، درمان ناباوری، کمک به رشد سلول ها و بافت ها، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش ابتلا به بیماری های مزمن، کاهش خطر حمله قلبی و سکته مغزی، بهبود عملکرد سیستم عصبی، تنظیم متابولیسم بدن، کاهش وزن، پاک سازی کبد و روده، جوان سازی پوست، افزایش رشد مو، افزایش هورمون شادی آور، کاهش قند خون و دیابت، رفع استرس و افسردگی، سلامتی دستگاه گوارش، تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر، بهبود سرماخوردگی و آلرژی، برای افراد لاغر و ضعیف، پیشگیری از سرطان، جلوگیری از ریزش مو، مفید است و باعث کند شدن روند پیری می شود.

صادرات انواع تخمه هندوانه شور ژاپنی

صادرات انواع تخمه هندوانه شور ژاپنی

یکی از بهترین محصولات داخلی که صادرات آن به دیگر کشورها رواج دارد تخمه هندوانه شور ژاپنی می باشد.

صادرات آن باعث شده تا مخاطبان و مصرف کنندگان خارجی از بهترین و مرغوب ترین نوع تخمه بهره مند گردند.
این محصول در بسته بندی مناسب می باشد و دارای مجوز بهداشتی و تاریخ مصرف است.

برای خرید تخمه هندوانه می توانید آن را به صورت آنلاین و غیر حضوری با قیمت مناسب سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید و خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

ارسال آن به سراسر کشور و صادرات تخمه هندوانه شور ژاپنی به کشورهای همسایه با نازلترین قیمت، صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما