Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 13 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
قیمت تخمه هندوانه اعلا کلاله در بازار - آیسان

قیمت تخمه هندوانه اعلا کلاله در بازار

تخم هندوانه کم کالری و از نظر مواد مغذی متراکم است. از آن هم به صورت بو داده و هم خام می‌توان استفاده کرد و به علت مزه بسیار دلچسبی که دارد از آن می‌توانید به عنوان یک میان وعده عالی در جمع‌های دوستانه یا مهمانی‌ها استفاده نمایید. جهت اطلاع از قیمت خرید مغز گردو آذرشهر و تخمه هندوانه اعلا کلاله در بازار به آدرس درج شده در سایت مراجعه نمایید.
 قیمت تخمه هندوانه اعلا کلاله در بازار

از فواید تخمه هندوانه بیشتر بدانید

از فواید تخمه هندوانه بیشتر بدانید برای بسیاری از ما پیش آمده که در هنگام خوردن هندوانه تخم آن را جدا کرده و دور می‌ریزیم. در حالی که از فواید فراوان آن آگاهی نداریم. ما در این مقاله قصد داریم شما را با فواید شگفت آفرین این تخمه ریز مغذی آشنا نماییم تا شما هم در زمره افرادی قرار بگیرید که این تخمه جذاب پر فایده را در لیست برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید.
برای کسب آگاهی بیشتر با ما همراه باشید.
منیزیم: یکی از چندین ماده معدنی موجود در دانه هندوانه منیزیم است. در یک وعده 4 گرم، 21 میلی گرم منیزیم دریافت می‌کنید که 5 درصد از نیاز روزانه تغذیه‌ای شما را تشکیل می‌دهد. منیزیم برای بسیاری از کارکردهای متابولیک بدن ضروری بوده. همچنین برای حفظ عملکرد اعصاب و عضلات و همچنین سلامت سیستم ایمنی ، قلب و استخوان لازم است.
آهن: هر دانه هندوانه حاوی حدود 0.29 میلی گرم آهن یا حدود 1.6 درصد از نیاز روزانه بدن است. همانطور که می‌دانید آهن یکی از اجزای مهم هموگلوبین است، اکسیژن را در بدن منتقل می‌کند. همچنین به بدن شما کمک کرده تا کالری را به انرژی تبدیل کند.
چربی‌های خوب: دانه هندوانه همچنین منبع خوبی از اسیدهای چرب اشباع نشده بوده و یک مشت کوچک (4 گرم) به ترتیب 0.3 و 1.1 گرم از آن را تأمین می‌کند. به گفته انجمن قلب آمریکا، این چربی‌ها در محافظت در برابر سکته قلبی و سکته مغزی و کاهش سطح كلسترول “بد” در خون مفید هستند.
روی: دانه هندوانه همچنین منبع خوبی از روی است. آنها حدود 26 درصد از ارزش روزانه را در هر اونس یا 4 درصد در یک مشت کوچک (4 گرم) تامین می‌کنند. روی ماده مغذی مهمی است که برای سیستم ایمنی بدن ضروری است. همچنین برای: سیستم گوارشی و عصبی بدن، رشد مجدد سلول و تقسیم، حواس خود را به طعم و بو نیز مفید بوده که شما با مصرف مقداری تخم هندوانه در روز بدن خود را از این ماده معدنی مفید بهره‌مند می‌سازید.

خرید عمده تخمه هندوانه اعلا جابانی

خرید عمده تخمه هندوانه اعلا جابانی خریدارانی که مایلند بهترین مغز گردو سفید و تخم هندوانه اعلا جابانی را به صورت عمده از درب کارخانه و با بهترین کیفیت تهیه نمایند به آنها مژده می‌دهیم که هم اکنون این محصول با ارزان‌ترین قیمت به فروش می‌رسد.
مراکز فروش تخمه هندوانه جابانی در بازار با فراهم آوردن شرایط فروش ویژه سفارش آن را برای شما راحت نموده است. کافی است که به این سایتها مراجعه کنید و انواع این محصول را به صورت عمده و یا خرده سفارش دهید تا در سریعترین زمان برای شما ارسال شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما