Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
قیمت تخمه هندوانه بو داده کلاله - آیسان

قیمت تخمه هندوانه بو داده کلاله

تخمه هندوانه بو داده بعد از انجام یک سری فرآوری در روی تخمه خام حاصل می شود و به همین خاطر قیمت بالا تری از تخمه خام دارد اما خب خاصیت آن نیز در قیاس با تخمه خام کم تر می باشد. قیمت تخمه هندوانه بو داده کلاله

فواید شگفت انگیز تخمه هندوانه

فواید شگفت انگیز تخمه هندوانه تخمه هندوانه بود داده به دلیل انجام یک سری پردازش و فرآوری ها روی آن بخشی از خاصیت خود را از دست می دهد اما با این حال همچنان مفید و مغذی می باشد.

این تخمه کوچک از مواد معدنی مغزی مثل فسفر، پتاسیم، روی، آهن، منیزیم، منگنز و … تشکیل شده است از این رو خواص بسیار زیادی دارد.

مغز گردو سفید برای رفع خستگی، جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی، کنترل دیابت خون، کاهش فشار خون و تنظیم کلسترول خون می باشد.

تخمه هندوانه دارای مقدار زیادی پروتئین است و مصرف آن می تواند به راحتی تمام پروتئین مورد نیاز بدن را تامین نماید.از دیگر خاصیت های تخمه هندوانه می توان به تقویت سیستم ایمنی، افزایش رشد و استحکام ناخن، جلوگیری از ریزش مو، استحکام استخوان ها، تقویت سیستم گوارشی و … نیز اشاره کرد.

تخمه هندوانه بو داده در انواع طعم های مختلف فلفلی، آبلیمو، گلپر، نمکی و … تولید می شود که می تواند به راحتی تمامی سلیقه ها را پوشش دهد.

پودر تخمه هندوانه و روغن آن نیز تمامی خاصیت های تخمه هندوانه را دارند و می توانید برای بهره مندی از خواص و مزایا از آن ها  در رژیم غذای خود نیز استفاده کنید.از تخمه هندوانه می توانید در بین دانه های آجیل در مهمانی و دورهمی ها و … استفاده کنید همچنین این دانه می تواند به عنوان  یک میان وعده مغزی و بسیار مناسب نیز مصرف شود.

از دیگر مزایای این تخمه خوشمزه این است که باعث چاقی نمی شود و کم تر کسی را می توان یافت که به آن حساسیت داشته باشد.اما با این حال در مقدار مصرف آن باید احتیاط کنید چرا که مصرف زیاد و بی رویه آن می تواند سبب بروز بیماری هایی مانند: افزایش فشار و کلسترول خون، گرفتگی عروق و …. شود.

فروش عمده تخمه هندوانه قرمز بو داده

فروش عمده تخمه هندوانه قرمز بو داده فروش مغز گردو آذرشهر و تخمه هندوانه به دو صورت عمده و خرده انجام می شود که قیمت عمده آن کم تر می باشد و مقرون به صرفه تر است. تخمه هندوانه قرمز خواص زیادی دارد و برای بدن بسیار مفید است و به همین دلیل قیمت بالایی دارد اما خب ارزش خرید را دارد.تخمه هندوانه قرمز بو داده را می توانید در مقدار های متفاوت و مناسب با نیاز خود تهیه و مصرف کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما