Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 23 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
قیمت تخمه هندوانه جابونی چند است؟ - آیسان

قیمت تخمه هندوانه جابونی چند است؟

یکی از آجیل های بسیار محبوب بین مردم ایران تخمه جابونی است. این تخمه که از نوعی هندوانه گرفته می شود پوستی سفت و مغزی نازک دارد. جالب است که بدانید این هندوانه خود قابل خوردن نبوده و تنها از تخمه آن استفاده می شود. خیلیها بر این باورند که تخمه هندوانه جابونی محصولی خارجی است که در ایران بفروش می رسد اما بد نیست بدانید که خواستگاه اصلی این آجیل خوشمزه یکی از شهرهای ایران بوده و به شکل انبوه در کشور تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شوند. مغز تخمه جابونی سرشار از ویتامین و چربی غیر اشباع است و خواص زیادی دارد.

قیمت تخمه هندوانه جابونی چند است؟

مشخصات بهترین تخمه هندوانه جابونی

مشخصات بهترین تخمه هندوانه جابونیدر این قسمت سعی داریم در مورد مشخصات و خواص درمانی تخمه جابونی صحبت کنیم.

تخمه جابونی که خواهان زیادی در سراسر کشور دارد پوست آن رنگی بوده و مغز آن قابل استفاده است. پوست این تخمه در مقایسه با دیگر تخمه های هندوانه کمی سفت تر می باشد.

این تخمه پرانرژی و محبوب برای افرادی که دچار کم خونی و بی اشتهایی هستند بسیار مفید بوده و منبع غنی از کلسیم و پروتئین است که می تواند مانع از پوکی استخوان شود.

تخمه جابونی حاوی مقدار زیادی چربی غیر اشباع است که به بافت بدن و کاهش چربی خون کمک شایانی می کند.

تخمه هندوانه جابونی به ذائقه افراد به طرق مختلفی از جمله خام و بو داده استفاده می شود. اما برای آنکه  این محصول خواص خود را از دست ندهد پیشنهاد این است که به صورت خام مورد استفاده قرار گیرد.

شما خریداران محترم می توانید بهترین تخمه هندوانه جابونی را به مقدار نیاز خود حضوری و یا اینترنتی به راحتی تهیه کرده و از خوردن آن لذت ببرید.

قیمت روز تخمه هندوانه جابونی مرغوب

قیمت روز تخمه هندوانه جابونی مرغوبتخمه جابونی به شکل عمده توسط کارگاه های مختلف تولید و  سپس به صورت فله و بسته بندی جهت مصرف به بازار ارائه می شود.

این تخمه مغذی براساس فاکتورهایی که در زیر به آن اشاره شده با قیمت متفاوتی در بازار بفروش می رسد.

  1. کیفیت مغز تخمه
  2. شیوه فرآوری آن ( خام، بو داده، طعم دار)
  3. برند تولید کننده محصول
  4. اندازه تخمه
  5. نحوه عرضه آن

اگر تصمیم دارید عمده تخمه هندوانه جابونی مرغوب را خریداری کنید می توانید از طریق همین سایت با واحد فروش ما ارتباط آنلاین برقرار کرده و ضمن اطلاع از قیمت کلی تخمه جابونی نیاز خود را تامین کنید.

تخمه هندوانه جابونی بین گروه های سنی مختلف بسیار محبوب و خواستی بوده و ارزش اقتصادی بالایی برخوردار است.

کشور ما در زمینه تولید تخمه جابونی در جایگاه مناسبی در سطح جهان قرار دارد که امروزه علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی این محصول را به خارج کشور صادر می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما