Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 19 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
قیمت تخمه هندوانه دو آتیشه گلپری - آیسان

قیمت تخمه هندوانه دو آتیشه گلپری

تخمه هندوانه دو آتیشه گلپری جزو تنقلات بسیار پرخاصیت و خوش طعم می باشد که امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این تخمه سرشار از مواد مغذی و کالری است و برای سلامتی افراد می تواند بسیار مفید باشد. تخمه هندوانه گلپری به این صورت است که تخمه هندوانه بوسیله ی گلپر طعم دار شده است. برای مطلع شدن از قیمت این محصول با شماره های درج شده در همین سایت تماس بگیرید. 

قیمت تخمه هندوانه دو آتیشه گلپری

خواص جادویی تخمه هندوانه برای سلامتی

خواص جادویی تخمه هندوانه برای سلامتی همانطور که اشاره کردیم تخمه هندوانه خواص بسیار مفید و جادویی برای سلامتی افراد ایجاد می کند. 

 تخمه هندوانه کالری کمی دارد و مجموعه ای از ریز مغذی های  مانند مس، روی ، پتاسیم ، منیزیم ، آهن ، فولات و غیره می باشد. 

برخی از خواص جادویی تخمه هندوانه برای سلامتی عبارت است از: 

  • مفید برای سلامت قلب:  تخم هندوانه به دلیل وجود منیزیم  می تواند فشار خون بالا را درمان کند که این به طور مستقیم با سلامت قلب ارتباط دارد. مصرف روزانه دانه هندوانه به مقدار متوسط ​​به تقویت سلامت قلب و حفظ فشار خون شما کمک می کند. 
  • استخوان ها را قوی می کند: دانه‌های هندوانه از نظر مواد معدنی دارای مقدار زیادی مس ، منگنز و پتاسیم هستند. و این مواد معدنی به همراه سایر ریز مغذی ها در سالم تر ساختن استخوانها به ما کمک می کنند. 
  • سوخت و ساز بدن را تقویت می کند: دانه های هندوانه شامل مواد مغذی همچون آهن، فولات، مس، روی، منیزیم و پتاسیم و  اسیدهای آمینه ، پروتئین ها و ویتامین B هستند که این مواد مغذی در تقویت متابولیسم بدن به شما کمک می کنند. 
  • مناسب برای بیماران دیابتی: این دانه ها در کنترل دیابت بسیار مفید هستند. شناخته شده است که سطح قند خون را کاهش می دهد  بنابراین می تواند یک میان وعده مناسب برای بیماران مبتلا به دیابت باشد. 
  • مفید برای پوست:  این دانه ها دارای آنتی اکسیدان هایی هستند که در جلوگیری پیری پوست موثرند و باعث درخشان شدن پوست صورت می شوند. 

خرید کلی تخمه هندوانه سفید گلپری

خرید کلی تخمه هندوانه سفید گلپری تخمه هندوانه سفید گلپری بسیار خوش طعم است و می توانید از این نوع تخمه در دورهمی ها و مهمانی ها به راحتی استفاده کنید. 

این محصول به صورت بسته بندی شده و فله ای به بازار عرضه می شود. 
در نوع بسته بندی شده تخمه هندوانه در اندازه های مختلف عرضه می شود بنابراین افراد به راحتی طبق اندازه دلخواه می توانند آن را تهیه نمایند. 

خرید تخمه هندوانه سفید گلپری به صورت کلی را می توانید با کیفیت بالا و قیمت عالی از مرکز خرید ما انجام بدهید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما