Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 16 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
قیمت خرید تخمه هندوانه به صورت عمده - آیسان

قیمت خرید تخمه هندوانه به صورت عمده

هندوانه میوه‌ای شیرین، آبدار و لذیذ است که همه ساله در تمام فصل تابستان مهمان خانها و سفره‌های ماست. بیشتر افراد پس از خوردن هندوانه تخم آن را دور می‌ریزند در حالی که از خواص این دانه‌های مغذی آگاه نیستند. تخم هندوانه سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی برای بدن است و همچنین برای زیبایی پوست و مراقبت از آن تاثیر بسزایی دارد. جهت اطلاع از قیمت و خرید تخمه هندوانه عمده با واحد فروش ما تماس حاصل نمایید.

قیمت خرید تخمه هندوانه به صورت عمده

انواع تخمه هندوانه را بشناسید

انواع تخمه هندوانه را بشناسیدبیش از پنجاه نوع هندوانه در ایران وجود دارد که تخمه هندوانه بر حسب انواع مختلف آن ممکن است سیاه، قرمز، سفید و یا زرد باشد. به طور مثال هندوانه زرد یکی از انواع آن است که در ایران به هندوانه آناناسی معروف است و در تمام فصول علی الخصوص فصل تابستان موجود است.
تخمه هندوانه معمولا دارای دو رنگ اصلی سفید و سیاه است. نوع سفید آن به عنوان تخم‌های نارس و نوع سیاه آن به عنوان تخم‌های رسیده شناخته شده است.
انواع تخمه هندوانه را می‌توان علاوه بر میل کردن همراه با میوه آن، به صورت بو داده نیز می‌توان استفاده کرد. همچنین برای بهره‌مند شدن از خواص تمام  و کمال، باید آن را درطول شب خیس کنید و دو تا سه روز به آن زمان بدهید، بعد از این مدت دانه‌ها جوانه زده و آماده تناول می‌شود.
این دانه‌های سیاه تخمه‌های ارزشمندی هستند که نباید از خواص آنها غافل بود. در ادامه این مقاله به خواص برخی از آنان اشاره می‌نماییم. با ما همراه باشید.

یکی از شگفت‌انگیز ترین خواص تخم هندوانه توانایی آن برای افزایش سلامت پوست و مو و تسهیل هضم غذا و کنترل فشار خون می‌باشد. این دانه‌های ریز سیاه رنگ به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و از تیره و مات شدن یا لک زدگی پوست نیز جلوگیری می‌کند.
همچنین انواع چربی نیز در این دانه‌های پر خاصیت موجود است که از میان آنها می‌توان به اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ اشاره کرد.
علاوه بر این تخم هندوانه، درصد قابل توجهی ویتامین B را در خود جای داده است.
جالب است بدانید تخم هندوانه برای درمان ناباروری نیز بسیار مفید است. به طوری که این دانه با داشتن درصد بالایی از کاروتنوئید نقش قابل توجهی را در تولید اسپرم و افزایش شانس باروری در زوج‌ هایی که برای بارداری اقدام می‌کنند، ایفا می‌کند. همچنین با داشتن آمینو اسیدهای به خصوص توانایی جنسی را در مردانی که از ناتوانی جنسی رنج می‌برند افزایش می‌دهد.

عمده فروشی انواع تخمه هندوانه

عمده فروشی انواع  تخمه هندوانهتخمه هندوانه جزء تخمه‌های پرطرفدار و خوش مزه‌ای است که همانند تخمه آفتابگردان طرفداران زیادی دارد و میل کردن آن در هنگام تماشای بازی‌‌های فوتبال یا دورهمی‌های دوستانه بسیار لذت‌بخش است و خاطره‌ای به یاد ماندنی از خود بجای می‌گذارد.
قیمت تخمه هندوانه نیز مانند سایر خشکبار در نوسان است.
مرکز فروش انواع تخمه هندوانه به صورت عمده در سراسر ایران نمایندگی‌هایی دارند که شما مشتریان می‌توانید از طریق آدرس‌های مندرج در سایت اقدام به سفارش نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما