Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 14 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
قیمت خرید تخمه هندوانه کلاله - آیسان

قیمت خرید تخمه هندوانه کلاله

تخمه به عنوان بهترین تنقلات به شمار می رود که پایه اصلی مهمانی ها  مجالس مختلف است و در نمونه های مختلف تولید می شود. تخمه هندوانه کلاله به عنوان خوشمزه ترین ها بوده که به صورت خام و بوداده مصرف می شود. مغز این تخمه ترد و خوشمزه است. قیمت خرید این محصول در بازار بر اساس کیفیت و نوع و سایزی که دانه ها دارند مشخص می شود. هر چه کیفیت بالاتر باشد مسلما نرخ بیشتری هم در بازار دارد. 

قیمت خرید تخمه هندوانه کلاله

ویژگی انواع تخمه هندوانه کلاله

ویژگی انواع تخمه هندوانه کلاله امروزه بازار تخمه بسیار داغ و پر رونق است و طرفداران زیادی هم دارد. تخمه هندوانه کلاله به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته بیشترین فروش را در بازار به خود اختصاص دهد. این تخمه انواع مختلفی دارد و به صورت خام و بو داده مورد استفاده قرار می گیرد. از نمونه های پر مصرف می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • تخمه هندوانه گرد و قرمز
  • تخمه هندوانه بیضی شکل و سفید که در زمان طعم دار شدن رنگی زرد به خود می گیرد. 

از بارزترین ویژگی این محصول می توان به پوست نازک اشاره کرد که به راحتی شکسته شده و شما می توانید مغز سفید و درشت را از درون آن خارج کنید. سایز این تخمه درشت می باشد و برای مجالس و مهمانی ها بهترین گزینه می باشد. از ویژگی های دیگر می توان به ماندگاری بالا اشاره کرد که شما می توانید در محیطی خشک و خنک تا مدت طولانی از آنها استفاده کنید. 

تولید کننده تخمه هندوانه کلاله

تولید کننده تخمه هندوانه کلاله تولید کننده داخلی با تولید تخمه هندوانه کلاله به صورت انبوه سعی دارد تا علاوه بر تامین نیاز داخلی مازاد مصرف را برای صادرات به خارج مهیا کند. عواملی مانند دستگاه های پیشرفته و هوشمند، استفاده از مواد اولیه مرغوب، بکارگیری مشاوران و کارشناسان مجرب و نشان استاندارد بالا به پیشرفت و اعتبار تولیدی کمک زیادی کرده است.

تولیدکنندگان ایرانی انواع تخمه را با استفاده از مواد اولیه مرغوب و مناسب در کارخانجات و شرکت های تولیدی پیشرفته و کاملا بهداشتی زیر نظر متخصصان و ناظران سلامت با کیفیت بالا تولید و پس از طی مراحل مختلف و کسب نشان استاندارد به تولید انبوه می‌رسانند و روانه بازار فروش می نمایند.

تولیدی ها مصرف سالانه مراکز را در نظر می گیرند و بر اساس آن محصولات خود را تولید می کنند که از این طریق محصولی در انبار نمی ماند و فروش با افزایش زیادی رو به رو می شود، بنابراین نیروی انسانی تا حد زیادی افزایش می یابد. این امر باعث توسعه و پیشرفت روز افزون تولیدی می گردد که سودآوری زیادی دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما