Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 24 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
قیمت عمده تخمه هندوانه خام کلاله - آیسان

قیمت عمده تخمه هندوانه خام کلاله

تخمه هندوانه از دانه های میوه هندوانه به دست می آیند.

تخمه هندوانه به عنوان یک میان وعده ی مغذی، به صورت خام و بو داده مصرف می شود که علاوه بر مزیت سرگرم کنندگی، خواص و مزایای بی شماری برای سلامت بدن دارد.

فروش تخمه هندوانه عمده خام کلاله، با خواص دارویی بسیار و قیمت مناسب در سراسر ایران انجام می شود.

قیمت عمده تخمه هندوانه خام کلاله

نگاهی بر خواص فراوان تخمه هندوانه

نگاهی بر خواص فراوان تخمه هندوانه

تخمه هندوانه مواد مغذی فراوان و کالری پایینی دارد، به همین علت بهتر است هندوانه را با دانه های درونش میل کنید.

دانه های هندوانه، سرشار از پتاسیم، روی، منیزیم، سلنیوم و مس و انواع ویتامین ها به خصوص ویتامین B هستند.

برخی خواص تخمه هندوانه عبارتند از :

  • بهبود سیستم ایمنی بدن : آنتی اکسیدان، کاروتنوئید و ویتامین B موجود در تخم هندوانه، سبب بهبود پاسخ های دفاعی شده و با تقویت سیستم دفاعی، سلامت بدن را ارتقا می دهد. آنتی اکسیدان تخمه هندوانه، با اثرات رادیکال های آزاد مقابله می کند و سبب کاهش اکسیداتیو در بدن می شود و از ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان پیشگیری می نماید.
  • جلوگیری از پوکی استخوان : تخمه هندوانه، به دلیل املاح معدنی و مغذی بسیاری مثل پتاسیم و منیزیم و آهنی که دارد، باعث افزایش استحکام استخوان ها و توده های استخوانی شده و از پوکی و نرمی استخوان در سنین بالا جلوگیری می کند.
  • درمان ناباروری در زوج ها : آمینو اسید، لیزین، آرژنین، کاروتنوئید و اسید گلوتامیک، از عناصر اصلی در افزایش میل جنسی و توانایی جنسی زوجین می باشند و همچنین با تولید اسپرم، شانس باروری را در زوج هایی که اقدام به بارداری می کنند، افزایش می دهد.
  •  مراقبت و حفاظت از موها : تخمه هندوانه حاوی پروتئین، آهن، منیزیم و مس می باشد. پروتئین و منیزیم، از فاکتور های اصلی در رشد مو و سلامت آن هستند. مس، به دلیل تولید ملانین، نقش موثری در حفظ رنگ مو و نرمی و لطافت آن دارد و همچنین این املاح، مانع ریزش موها در فرد می شوند.
  • تقویت عملکرد سیستم عصبی و سلول های مغزی : عناصر ضروری فولات، نیاسین، تیامین، ریبوفلاوین و ویتامین B موجود در تخمه هندوانه، باعث تنظیم متابولیسم بدن و همچنین بهبود ارتباط مغز با سایر اندام ها شده و به عملکرد بهتر دستگاه عصبی کمک شایانی می کند.
  • کنترل میزان قند خون : دانه های این میوه پرخاصیت، حاوی منیزیم بالایی هستند که با کاهش فشار وارد بر پانکراس و کنترل بهتر سطح قند خون، خطر ابتلا به دیابت را تا حد زیادی کاهش می دهند.
  • کاهش کلسترول بد خون : کلسترول مضر خون، از عوامل اصلی در گرفتگی و تصلب رگ ها محسوب می شود‌. این عامل منجر به حملات قلبی و سکته های مغزی می شود.  تخمه های حاصل از  این میوه شیرین، با کاهش و کنترل کلسترول بد خون و همچنین افزایش میزان سطح کلسترول خوب در بدن، از آسیب به سلامتی جلوگیری می کنند.

عمده فروشی انواع تخمه هندوانه آجیلی سبزوار

عمده فروشی انواع تخمه هندوانه آجیلی سبزوار

تخمه هندوانه، از آجیل ها و میان وعده های محبوب و پرطرفدار در بین افراد است.

سبزوار‌، از مراکز اصلی تولید تخمه هندوانه آجیلی می باشد.

عرضه و فروش انواع تخمه هندوانه آجیلی سبزوار، به صورت عمده و با قیمت مناسب و بدون واسطه از عمده فروشی انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما