Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 16 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
قیمت هر کیلو تخمه هندوانه لیمویی - آیسان

قیمت هر کیلو تخمه هندوانه لیمویی

تخمه هندوانه لیمویی یکی از آجیل های محبوب و خوشمزه می باشد. بوداده تخمه هندوانه با آب لیمو طعمی عالی و منحصر به فرد دارد که افراد زیادی را مجذوب خود کرده است. این تخمه با دستگاه هایی مخصوص بوداده می شود و به صورت عمده و جزئی مطابق با میزان مصرف مشتریان به فروش می رسد. قیمت هر کیلو از این تخمه ها طبق کیفیتی که دارند محاسبه می گردد. مسلما عوامل دیگری هم مانند میزان تولید و تورم ها نیز بر این قیمت ها موثر می باشد به حدی که روزانه شاهد نوسانات نرخی خواهید بود. 

قیمت هر کیلو تخمه هندوانه لیمویی

تخمه هندوانه لیمویی چه مشخصاتی دارد؟

تخمه هندوانه لیمویی چه مشخصاتی دارد؟تخمه هندوانه خواص بی نظیری را در خود جای داده است و مصرف آن برای بدن بسیار مفید می باشد. بسیاری از افراد بوداده این تخمه را با آب لیمو بسیار دوست می دارند. از خواص این تخمه می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • کالری کم
  • مواد مغذی زیاد
  • پتاسیم
  • مس
  • روی

تخمه هندوانه زمانی که با آب لیمو مخلوط و بوداده می شود در کنار خواصی که دارد طعم عالی هم پیدا می کند. مصرف آن برای تمام سنین مفید است به خصوص برای افراد مسن، زیرا باعث سلامت قلب و کنترل قند خون آنها می شود. از دیگر مشخصات این تخمه ها می توان به دانه های ریز، پوست سفت، مغزی خوشمزه، رنگی قهوه که بعد از بوداده شدن به زرد تبدیل می شود اشاره کرد. در کشور ایران برند های مختلفی از این تخمه ها وجود دارد که هر کدام کیفیتی دارند. برترین برند تخمه هندوانه لیمویی به خاطر داشتن با کیفیت ترین و تازه ترین تخمه ها توانسته است برای خود اعتبار به دست بیاورد. 

آخرین قیمت تخمه هندوانه لیمویی

آخرین قیمت تخمه هندوانه لیموییهمان گونه که گفتیم قیمت این تخمه ها روزانه در حال تغییر هستند که دلیل آنها شرایط و نوسانات اقتصادی می باشد. این تورم ها باعث می شوند تا قیمت های نهایی روزانه تعیین شوند. هر ساله طبق تورم های موجود در همان سال نرخ های نهایی مشخص می شود. 

مشتریان با اطلاع از قیمت تخمه هندوانه لیمویی می توانند مطابق با بودجه ای که دارد خرید خود را انجام بدهند. خریداران در کنار کیفیت و تازگی تخمه ها به قیمت آنها نیز اهمیت زیادی می دهند از این رو باید خرید نرخ ها را نیز به دست بیاورند. بالا رفتن حجم خرید تاثیر زیادی بر کاهش نرخ ها می گذارد، مثلا مشتریان با خرید عمده و یا با تناژ بالاتر می توانند مبلغ های کمتری را پرداخت نمایند و در هزینه های خود صرفه جویی کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما