Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 19 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
محل فروش تخمه هندوانه به صورت عمده - آیسان

محل فروش تخمه هندوانه به صورت عمده

فروش تخمه هندوانه به شکل های مختلف و به عنوان یکی از آجیل های محبوب مورد مصرف قرار  می گیرد. دلیل تنوع این تخمه در نوع هندوانه است که رنگ های مختلفی دارد. در این مقاله بیش تر در مورد نوع های مختلف تخمه هندوانه خوب صحبت خواهیم کرد.

محل فروش تخمه هندوانه به صورت عمده

معروف ترین نوع تخمه هندوانه کدام است؟

معروف ترین نوع تخمه هندوانه کدام است؟ آجیل ها در میان ما ایرانیان بسیار محبوب است و در مناسبت های مهم مثل عید نورور و شب یلدا عضو ثابت خانه های ما است. به محموعه از تخمه و مغز ها آجیل می گویند. در این جا می خواهیم در مورد یکی از تخمه های مهم آجیل یعنی تخمه هندوانه صحبت کنیم.

تخمه هندوانه طبعی سرد دارد و به منظور مصرف آن نیاز  است آن را بود داد و طعم دار کرد. این عمل با چاشنی های مختلف از جمله، نمک، آبلیمو، گلپر یا سرکه صورت می گیرد و طعم های جذابی به این آجیل می دهد.
تخمه ژاپنی یکی از انواع مشهور تخمه هندوانه است، دلیل این شهرت ظاهر جذاب و خوشمزه بودن آن است. شاید برایتان جالب باشد که دلیل این نام گذاری را بدانید.
تخمه ژاپنی از پرورش هندوانه ای در یکی از روستاهای نزدیک به دماوند به اسم جابانی به دست آمده و به مرور به دلیل تلفظ راحت به آن ژاپنی می گویند. برخلاف تصور خیلی از ما زادگاه آن را در ژاپن جویا نشویم.

فروشگاه عرضه انواع تخمه هندوانه

فروشگاه عرضه انواع تخمه هندوانه همان طور که در ابتدا اشاره کردیم انواع تخمه هندوانه وجود دارد و عامل تفاوت در رنگ آن ها است. تخمه هندوانه سیاه، زرد و قرمز از جمله رنگ های طبیعی این تخمه هستند که دلیل تنوع رنگی نوع میوه ی آن است.

انواع تخم هندوانه های ذکر شده در بسته بندی های مختلف یا به صورت فله قابل عرضه می باشد.

بد نیست اشاره ای به خواص این تخمه داشته باشیم. از جمله خواص آن می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • نیاسین در بدن، به به بازسازی بافت پوست کمک می کند و از شل شدگی آن جلوگیری می کند. تخمه هندوانه سرشار از این ماده است
  • ویتامین ب در بدن، به افرادی که کلسترول خون بالایی دارند کمک می کند میزان کلسترول خود را کاهش دهند، همان طور که می دانیم کلسترول بالا باعث بسته شدن عروق خونی می شود و احتمال مشکلات قلبی را بالا می برد. تخمه هندوانه تامین کننده ی خوبی برای ویتامین ب است.
  •  این تخمه سرشار از آهن است، کمبود آهن در بدن باعث افت انرژی و کسل بودن می شود به همین دلیل افرادی که کمبود آهن دارند می توانند از این تخمه استفاده کنند.
  • منیزیمی که در هندوانه است علاوه بر تقویت حافظه به پیشگیری از آلزایمر کمک می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما