Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 16 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
مرکز خرید تخمه هنداونه سفید شور - آیسان

مرکز خرید تخمه هنداونه سفید شور

تخمه هنداونه سفید شور نمونه ای از خوشمزه ترین تخمه های می باشد که با استفاده از تجهیزات مختلفی فرآوری می‌گردد و به همین جهت بسیار ترد هستند و از طعم بی نظیری برخوردار خواهد شد. معمولا تخمه هنداونه شور دارای ویتامین های بسیار زیادی است و به همین دلیل به عنوان یک میان وعده غذایی بسیار مفید هستند. بنابراین با توجه به استقبال زیاد از این محصولات مرکز خرید تخمه هنداونه سفید شور به صورت های گوناگونی به توزیع این محصول در بازار می پردازد. 

مرکز خرید تخمه هنداونه سفید شور

مهمترین خواص تخمه هنداونه سفید

مهمترین خواص تخمه هنداونه سفید تخمه هنداونه سفید در حقیقت تمام هسته میوه هنداونه می باشد که به شیوه های مختلفی همچون خام و بو داده مورد استفاده قرار می گیرد.

این تخمه از خواص بسیار زیادی برای سلامت بدن برخوردار است که می توان از مهمترین خواص تخمه هنداونه سفید به موارد زیر اشاره کرد:  

  • درمان کبد چرب: تخمه هنداونه دارای امگا ۳ و امگا ۶ فراوانی می باشد که در درمان کبد چرب بسیار موثر می باشد و به سم زدایی آن می پردازند.
  • لاغری و کاهش وزن: این تخمه دارای فیبر بسیار زیادی است به طوری که مصرف کنندگان آن بعد از استفاده تا ساعت ها احساس سیری می نمایند و به همین جهت مصرف آن برای کسانی که می خواهند لاغر شوند گزینه مناسبی می باشد. همچنین موجب افزایش انرژی و بهبود سوخت و ساز بدن خواهد شد که منجر به کاهش وزن می گردد. 
  • معده و دستگاه گوارش: تخمه سفید هنداونه دارای منیزیم فراوانی می باشد که به درمان سوزش سر دل و سندرم روده تحریک پذیر کمک می کند و فرآیند هضم غذا را سهولت می بخشد و به همین جهت بسیاری از افراد به مصرف این تخمه می پردازند. 
  • رفع پوکی استخوان: از آنجایی که تخمه سفید هنداونه دارای منیزیم، منگنز، پتاسیم، مس و آهن می باشد موجب افزایش تراکم استخوانی خواهد شد که منجر با تقویت استخوان ها از پوکی آنها جلوگیری می کند. 

قیمت فروش تخمه هنداونه سفید کیلویی

قیمت فروش تخمه هنداونه سفید کیلویی امروزه با توجه به خواص تخمه هندوانه سفید بسیاری از مشتریان از این محصول به عنوان یک میان وعده سالم و مغذی استفاده می نمایند. برندهای تولیدکننده این محصول آن را به صورت خام، بو داده، شور داده و … در بازار به شیوه های مختلفی  توزیع می نمایند. 

می توان از مطرح ترین راه های فروش این تخمه ها به فروش سنتی و اینترنتی آنها اشاره نمود که در حجم های مختلفی همچون گرمی، کیلویی و … به صورت بسته بندی و فله به فروش می رسد. 

معمولا قیمت فروش این تخمه ها در فروش سنتی و اینترنتی یکسان نیست، مثلا قیمت تخمه هنداونه سفید کیلویی به صورت اینترنتی بسیار باصرفه تر از قیمت آن به صورت حضوری می باشد چرا که مشتری محصول را بی واسطه خریداری می نماید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما