Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 19 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
مرکز خرید عمده تخمه هندوانه درجه یک - آیسان

مرکز خرید عمده تخمه هندوانه درجه یک

تخمه یکی از خوراکی های مقوی و دارای آهن بالا می باشد که انواع مختلفی دارند مانند:تخمه آفتاب گردان، تخمه کدو، تخمه هندوانه و غیره… که به دانه های داخل میوه هایی چون هندوانه و کدو و.. تخمه گفته می شود.

خرید تخمه آفتاب گردان در مشهد و تخمه هندوانه به طور کلی و عمده را باید از مزرعه دارانی که هندوانه هایی با بذر مناسب کاشته اند و محصول شان بازدهی بذری خوبی دارد تهیه کرد.

مرکز خرید عمده تخمه هندوانه درجه یک

نحوه طعم دار کردن تخمه هندوانه

نحوه طعم دار کردن تخمه هندوانهخواص تخمه هندوانه:

  • منیزیم
  • آهن
  • اسید فولیک

تخمه هندوانه را پس از جداسازی از میوه هندوانه شست و شو می دهند تا گوشته های هندوانه از آن جدا شود پس از جداسازی در مقابل نور آفتاب یا کنار سیستم های گرمایشی قرار داده تا کاملا خشک و بدون رطوبت باشد پس از خشک شدن آن ها را در قابلمه ها و دیگ های بزرگ ریخته و با اضافه کردن انواع طعم دهنده ها مانند:نمک، سرکه، گلپر و فلفل و غیره…به تخمه ها طعم داده و روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا باعث سوختگی تخمه ها نشود(چون تخمه های هندوانه به دلیل کوچک بودن و مغز خیس خیلی سریع می سوزند.) و پس از اینکه کاملا نمک ها و طعم دهنده های دیگر جذب تخمه ها شدند باید آنها را در جایی همچون دستگاه های حرارتی قرارداد تا خشک شوند.

کارخانجات و کارگاه های آجیل پزی پس از اضافه کردن طعم های مختلف و سرد شدن تخمه ها به بسته بندی آن ها در پاکت ها می پردازند و سپس در بازار توزیع می کنند.

شما نیز می توانید  این مراحل را در خانه انجام دهید و انواع تخمه ها را با طعم دهنده های دلخواه مزه دار کنید و لذت ببرید.

خرید تخمه هندوانه درجه یک به صورت عمده

خرید تخمه هندوانه درجه یک به صورت عمدههندوانه به دلیل قابل کشت بودن در انواع آب و هوای مختلف، محصولی پرطرفدار است و در بعضی مناطق هندوانه را فقط بخاطر برداشت تخمه آن کشت می کنند و پس از به محصول رسیدن بوته ها تخمه های آن را جدا می کنند و به صورت عمده به فروش می رسانند.برخی از کارخانه ها که تولیدکننده چند محصول متنوع هستند، هندوانه را خریداری می کنند تخمه های آن را جدا کرده و در مراحل بعدی آنها را طعم دار و بسته بندی می کنند و از خود میوه هندوانه در آبمیوه گیری ،لواشک ،آلوچه و میوه خشک و… در صنایع مختلف استفاده می کنند،که باعث درآمد و سود بالاتری می شود.

مرکز خرید تخمه آفتابگردان طعم دار و تخمه هندوانه به صورت حضوری و اینترنتی:

برای خرید تخمه خام هندوانه بهترین گزینه برای حذف واسطه خرید مستقیم از مزرعه داران است.

تخمه هندوانه درجه یک رامی توان از آجیل فروشی ها و خشکبار فروشی های سطح شهر به صورت بوداده (طعم دار) دربسته بندی و بصورت فله ای تهیه نمود. درحال حاضر سایت های زیادی  مشغول به فروش انواع مغزها و تخمه های طعم دار هستند که به صورت اینترنتی سفارش قبول می کنند و محصول را به شما تحویل می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما