Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 19 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
مرکز فروش تخمه هندوانه گلپری کلاله - آیسان

مرکز فروش تخمه هندوانه گلپری کلاله

مرکز فروش تخمه هندوانه کلاله گلپری حضور فعالانه ای در بازار دارد و با مشاوره های رایگانی که به مشتریان می دهد توانسته خریداران زیادی را به سوی خود جذب کند و به افزایش فروش خود کمک کند. تخمه هندوانه یکی از آجیل های مهم می باشد که منبع کالری و انواع مواد مغذی می باشد و مانند خود میوه هندوانه طبع سرد و خنکی دارد.

مرکز فروش تخمه هندوانه گلپری کلاله

بهترین شرایط نگهداری تخمه هندوانه

بهترین شرایط نگهداری تخمه هندوانه

بهترین شرایط نگهداری تخمه هندوانه گذاشتن آن در ظرف شیشه ای درب دار و گذاشتن آن در جای خشک و خنک می باشد و به هیچ عنوان نگذاریم رطوبت به آن نفوذ کند. این محصول خاصیت های فراوانی دارد که باعث شده خرید آن بازار داغی داشته باشد به همین دلیل ما در این جا لازم می دانیم به آن ها اشاره ای کوتاه و گذرا کنیم:

  • برای آبرسانی، جوان سازی و رفع جوش و آکنه های صورت بی نظیر است، علاوه بر این می تواند به تقویت و رشد موها کمک شایانی کند و از ریزش و سفید شدن آن ها جلوگیری کند.
  • برای پاک زدایی و سم زدایی کبد بی نظیر می باشد علت این امر به دلیل وجود امگا3 و امگا6 می باشد که در آن وجود دارد.
  • کسانی که دیابت و قند خون بالای دارند باید حتما از این نوع تخمه استفاده کنند.
  • برای هضم غذا بی نظیر است چون منبع فیبر می باشد که این باعث می شود از چاقی جلوگیری شود و به تقویت معده کمک فراوانی کند.
  • چربی خون و کلسترول بد خون را کاهش می دهد که این به نوبه خودش باعث شده به سلامت قلب کمک فراوانی کند.
  • غنی از کلسیم است و برای تقویت استخوان ها و دندان ها مفید است و از پوکی استخوان جلوگیری می کند.
  • برای تقویت مغز مفید است و از آلزایمر پیشگیری می کند چون دارای فسفر، روی، آهن، منیزیوم، مس، سدیم و پتاسیم می باشد.

قیمت تخمه هندوانه کلاله

قیمت تخمه هندوانه کلاله

قیمت تخمه هندوانه گلپری کلاله هر روز ثابت نمی باشد و به دلیل تغییرات نرخ ارز در نوسان است اما به طوری کلی بسته به کیفیت، نوع خرید ( عمده یا جزئی )، نوع برند، هزینه های تولید و شرایط عرضه و تقاضا متفاوت می باشد.

برای تهیه تخمه هندوانه شما می توانید به راحتی بعد از خوردن هندوانه تخم های سیاه آن را جدا کنید و کاملا آن ها را بشویید و در کف سینی پهن کنید و رو بروی نور خورشید قرار دهید تا خشک شوند. اگر دوست دارید می توانید آن ها را با نمک و آبلیمو بو دهید و به صورت برشته شده آن ها را مصرف کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما