Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 11 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
نمایندگی فروش تخمه هندوانه قمی درشت - آیسان

نمایندگی فروش تخمه هندوانه قمی درشت

اگر به شهر قم سفر کرده باشید مطمئنا” از تخمه هندوانه قمی خریداری و مصرف کرده اید، زیرا یکی از پرطرفدارترین تنقلات استان قم می باشد و دارای مواد مغذی، ویتامین و آهن است.

یک نکته مهمی که در تخمه هندوانه قمی وجود دارد این است که به دلیل پایین آوردن چربی خون و کم کالری بودن آن پزشکان تغذیه برای افرادی که رژیم غذایی جهت پایین آوردن چربی خون دارند، توصیه می کنند.

نمایندگی فروش تخمه هندوانه قمی درشت

تخمه هندوانه قمی از کجا می توان تهیه کرد؟

تخمه هندوانه قمی از کجا می توان تهیه کرد؟ همانطور که گفته شد تخمه هندوانه سرشار از ویتامین، مواد مغذی و آهن می باشد، اما چه نوع تخمه آفتابگردان طعم دار بیشترین مصرف را داشته و از لحاظ طعم و مزه از دیگر انواع تخمه هندوانه لذیذتر می باشد؟ در پاسخ به این سوال اولین گزینه تخمه قمی درشت می باشد، این تخمه هندوانه در مقایسه با سایر تخمه هندوانه ها درشت تر بوده و در هنگام تناول به راحتی شکسته شده و مغز از داخل آن جدا می شود. مغز تخمه قمی درشت بسیار لذیذ و از سایر مغز تخمه ها حتی مغز تخمه کدو و آفتابگردان خوش طعم تر می باشد.

تخمه هندوانه قمی درشت، پر خاصیت تر و سرشار از اسید آمینه و منیزیم بوده که در تنظیم قند خون موثر می باشد لذا در افرادی که قند خون بالایی دارند جهت کنترل آن تجویز می گردد. آهن موجود در تخمه هندوانه قمی باعث شده وظیفه اکسیژن رسانی به اعضای بدن راحت تر انجام گردیده که سلامت قلب و رفع خستگی را درپی خواهد داشت.

اسید آمینه تخمه هندوانه که از نوع ال-سیترولین می باشد در مواد خوراکی کمی موجود بوده که جهت تقویت و ترمیم عضلات بدن مفید می باشد؛ تخمه هندوانه قمی درشت جزو خوراکی هایی است که در تقویت مو و شفافیت پوست موثر بوده و همان طور که اشاره شد با مصرف آن فشار خون تنظیم می گردد.

نحوه استفاده تخمه هندوانه قمی علاوه بر مصرف رایج مانند سایر تخمه ها که به صورت تفت داده شده می باشد می توان از مغز خوراکی آن اسنک تهیه نموده و مصرف کرد؛ جوشانده تخمه هندوانه خام جهت کاهش قند خون که نوعی نوشیدنی با خواص درمانی بوده همچنین روغن تخمه هندوانه جهت کاهش التهاب و ترمیم پوست مفید است و عفونت آن را از بین برده و باعث تامین رطوبت آن شود.

قیمت تخمه هندوانه قمی مرغوب

قیمت تخمه هندوانه قمی مرغوب قیمت تخمه آفتاب گردان در مشهد و تخمه هندوانه قمی در فصول مختلف متفاوت می باشد، با شروع فصل تابستان با عرضه هندوانه به بازار انواع مختلف تخمه هندوانه تولید و قیمت آن کاهش می یابد اما در فصل زمستان به دلیل سرمای هوا با وچود پروتئین و مواد لازم جهت سوخت و ساز بدن تقاضای تخمه هندوانه زیاد شده به خصوص تخمه هندوانه قمی درشت مرغوب که باعث افزایش قیمت آن می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما