Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 11 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
قیمت ارزان یک کیلو تخمه هندوانه درجه یک - آیسان

قیمت ارزان یک کیلو تخمه هندوانه درجه یک

چه زمانی محصول درجه یک ارزان وارد بازار می شود؟ قیمت ارزان محصول کشاورزی چند چیز را یادآوری میکند. یکی از این عوامل فصل برداشت و عرضه زیاد، خام بودن محصول و و بدون فراوری بودن آن می باشد. به عنوان مثال قیمت یک کیلو تخمه هندوانه در فصل برداشت که تابستان است و عرضه آن زیاد است نسبت به نمونه ها در فصل غیر برداشت ارزانتر است زیرا هزینه انبار داری و مراقبت از خراب شدن توسط حشرات و قارچها به آن افزوده می شود.

قیمت ارزان یک کیلو تخمه هندوانه درجه یک

عوامل موثر در قیمت گذاری انواع تخمه هندوانه

عوامل موثر در قیمت گذاری انواع تخمه هندوانه

در قیمت گذاری کالاهای مختلف عوامل تقریبا یکسانی موثر است از جمله عوامل تاثیر گذار فصل عرضه است. در مورد محصولات کشاورزی مانند تخمه هندوانه یک فصل برداشت وجود دارد که در آن زمان بیشترین عرضه به بازار است که عرضه بالا باعث کاهش هزینه و قیمت محصول می گردد. در صورتی کشت محصولی بیشتر از نیاز بازار و ظرفیت انبارها انجام شود و در هنگام برداشت بازار اشباع بگردد و این امر باعث بر هم خوردن قیمت و ضرر کشاورز گردد به همین علت باید پیش بینی لازم جهت صادرات و بازاریابی آن صورت بگیرد.

در خارج فصل کشت هزینه هایی مثلا در مورد تخمه خشک کردن و انبار داری به آن افزوده می شود. از آنجا که تخمه خام راحت تر در معرض آفات است گاها کشاورز محصولی را که در فصل برداشت فروخته نشده است را خام باقی نمی گذارد بلکه آن را خشک و فراوری می کند مثلا پوست می کند و برشته و بسته بندی می کند سپس با قیمت بالاتری می فروشد. در مورد تخمه هندوانه صادراتی نیز بیشتر محصول فراوری شده به کشورهای دیگر فروخته می شود تا سود و ارز بیشتری وارد کشور شود.

قیمت خرید تخمه هندوانه با بسته های 100 گرمی

قیمت خرید تخمه هندوانه با بسته های 100 گرمی

تخمه هندوانه، یک تخمه خوشمزه و پر کالری که در انواع مختلف ژاپنی، سفید و سیاه متناسب با سلیقه مصرف کننده در بازار عرضه می گردد. قیمت تخمه هندوانه تحت عوامل مختلفی فرق می کند از جمله این عوامل بسته بندی و با پوست یا بدون پوست بودن آن و برشته و یا خام بودن تخمه است.

تخمه بسته بندی شده معمولا به صورت برشته است و یا با پوست یا بدون پوست است که قیمت بسته ها بر حسب سبکی و سنگینی، با یا بدون پوست، خام یا برشته بودن فرق می کند. و انواع نمونه های خام آن معمولا به صورت کیلویی یا فله ای فروخته می شود. نمونه های تخمه هندوانه 100 گرمی برشته و بدون پوست در اکثر سوپر مارکت ها در کنار بسته های تخم کدو و آفتابگردان جهت بچه ها که نمی توانند تخمه پوست کنند و استفاده از این غذای مقوی برایشان خوب است عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما