Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 13 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
تولید انواع تخمه هندوانه شور درجه یک سبزوار - آیسان

تولید انواع تخمه هندوانه شور درجه یک سبزوار

معمولاً تخم ‌هندوانه هر چه شور تر و بانمک تر باشد خوشمزه تر است برای همین تولیدی های مختلفی که در زمینه تولید تخم هندوانه فعالیت می کنند به تولید انواع تخم هندوانه شور رو آوردند. این تولیدی ها معمولاً از تخمه هندوانه درجه یک  سبزوار استفاده می کنند که بهترین کیفیت را دارد. مواد ریزمغذی موجود در آجیل تواضع در تهران برای هوش کودکان و افراد بسیار عالی به شمار می‌رود و مقدار ویتامین دی در این کالا بسیار عالی می باشد.تولید انواع تخمه هندوانه شور درجه یک سبزوار

تخمه هندوانه چگونه تولید می شود؟

تخمه هندوانه چگونه تولید می شود؟ تخمه هندوانه به صورت های مختلفی تولید می شود و همچنین این تخمه در انواع طعم های مختلف در بازار دیده می شود.

تخمه هندوانه همانطور که از اسمش پیداست از دل هندوانه گرفته می شود و با استفاده از دستگاهی به نام تخمه گیر تخم های درون هندوانه و یا حتی که دورا  بیرون می کشند  و سپس با خام فروشی و یا بو دادن، آن ها روانه بازار می‌کنند. تخم هندوانه در طعم های ساده، گلپر، نمکی و پخته تولید و عرضه می شود.

آجیل چهار مغز به دلیل داشتن ویتامین های فراوان و املاح معدنی مغذی، از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار می باشد و می‌ تواند برای درمان بسیاری از بیماری‌ ها مفید و سودمند باشد.

برای تخمه هندوانه ساده باید تخم های سیاه هندوانه را خوب بشوریم و سپس آنها را در یک جای گرم گذاشته تا خشک شود. این روش ساده ترین روش تولید تخمه هندوانه ساده می باشد.

برای تولید تخمه هندوانه با طعم نمکی به یک فنجان تخمه هندوانه خام و یک قاشق غذاخوری نمک و یک فنجان هم آب نیاز است. ابتدا تخمه های سیاه یک هندوانه را پس از شست و شو بر روی یک سینی پر کرده و در تابش نور خورشید می گذاریم تا خشک شود.

بعد از خشک شدن تخم ها آنها را درون یک تابع ریخته و بر روی حرارت آنها را تفت میدهیم. نکته قابل توجه آن است که تخمه ها نباید بسوزد و آنها را باید مدام هم زد. در ظرف دیگری آب و نمک را با هم مخلوط کرده تا محلول آب نمک درست شود و سپس آن محلول را بر روی تخم ها می ریزیم و می گذاریم تا پخت شود. زمانی که آب نمک ها تبخیر و خشک شدند تخم ها را از درون تابع به درون یک سینی دیگر منتقل می کنیم و می گذاریم تا خشک شوند.

همچنین شما می توانید تخم ها را درون یک سینی فر هم پهن کنید و به مدت ۲۰ دقیقه در درجه ۱۶۲ سانتی گراد آنها را برشته تر و پخته تر کنید.

برای تهیه تخمه هندوانه با سایر طعم ها همین مراحل را انجام دهید فقط  بجای نمک، آن ادویه یا مواد موردنظرتان را به تخمه اضافه کنید.

خرید عمده تخمه هندوانه محبوبی درجه یک

خرید عمده تخمه هندوانه محبوبی درجه یک اگر کسی قصد خرید تخمه هندوانه محبوبی که تخمه ای درجه یک و با کیفیت است را دارد می تواند از مراکز فروش این شرکت خرید انجام دهد. هر چه که شما خرید تخمه هندوانه به صورت عمده و تعداد بالا انجام دهید، خریدی به صرفه انجام داده اید و قیمت نهایی آن هم به مناسب تر ارزان تر به دست می آید. خرید به صورت عمده هم به نفع فروشنده باشد و هم به نفع خریدار.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما