Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 9 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
بازار خرید تخمه هندوانه نمکی کلاله - آیسان

بازار خرید تخمه هندوانه نمکی کلاله

تخمه هندوانه یکی از تخمه های محبوب و پر طرفدار است که به صورت خام و بو داده مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا نوع فرآوری شده و تفت داده آن مشتریان بیشتری دارد. این محصول در شهرهای مختلف کشور تولید می شود و این روزها بازار خرید تخمه هندوانه نمکی کلاله بسیار پررونق بوده و متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. تخمه هندوانه کلاله به روش های مختلف در سطح کشور به فروش می رسد.

بازار خرید تخمه هندوانه نمکی کلاله

زمان برداشت تخمه هندوانه کلاله

زمان برداشت تخمه هندوانه کلاله زمان برداشت تخمه هندوانه کلاله چه ماهی است؟ هندوانه آجیلی در استان گلستان کشت و پرورش می یابد. کشت آن به صورت دیمی و در فروردین انجام می شود و از اواخر مرداد ماه برداشت آن آغاز می گردد و تا آبان ماه ادامه دارد. این محصول پس از برداشت وارد کارخانه شده تا در آنجا عملیات فرآوری این تخمه انجام شود. این محصول با استفاده از دستگاه های مخصوص به خوبی تفت داده می شود و سپس طعم دار شده و در انواع طعم های نمکی، سرکه ای، گلپر و …. در بسته بندی های شکیل و استاندارد وارد بازار فروش می شود.

انواع تخمه کلاله به روش های مختلف صنعتی و سنتی تهیه و فرآوری می شوند و در کارخانه های تولید کننده توسط دستگاه های مجهز و به بهترین شکل این تخمه تولید می شود و علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی با ضمانت کیفیت و بسته بندی های متنوع به سایر کشورهای جهان صادر می شود. این محصول در کشورهای مقصد نیز دارای طرفداران زیادی بوده و از فروش بالایی برخوردار می باشد.

فروشنده تخمه هندوانه صادراتی

فروشنده تخمه هندوانه صادراتی فروشنده تخمه هندوانه صادراتی از فروش این محصول سود خوبی دریافت می کند، چرا که بسیاری از مشتریان انواع تخمه را به  علت کیفیت بالا و طعم عالی به صورت عمده و در حجم بالایی خریداری می کنند. یکی از معتبرترین مراکز فروش تخمه هندوانه همین شرکت می باشد که این محصول را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می کند. با تماس با کارشناسان ما می توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید.

ویژگی های تخمه هندوانه صادراتی چیست؟ این تخمه تنوع بالایی در طعم دارد و در طعم های مختلف نمکی، لیمویی و … وجود دارد، از طعم بسیار خوبی برخوردار بوده و دانه های آن همگی سالم می باشند. این محصول بسته بندی محکمی داشته تا از نفوذ گرد و غبار و رطوبت به آن پیشگیری شود و علاوه بر آن بسته بندی مرغوب در ماندگاری بهتر تخمه مؤثر است همچنین مشخصات کامل محصول بر روی بسته درج شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما