Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 17 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
بازار فروش تخمه هندوانه جابانی فله - آیسان

بازار فروش تخمه هندوانه جابانی فله

 تخم هندوانه یکی از آجیل های پرطرفدار این روزها به حساب می آید. این آجیل همانطور که از نامش پیداست از میوه هندوانه به دست می آید و بازار فروش خوبی در آجیل های شب یلدا، شب عید و مراسم ها دارد.

فروش تخمه هندوانه جابانی به صورت فله برای عمده فروشان و تولیدکنندگان به صرفه تر و اقتصادی است. 

بازار فروش تخمه هندوانه جابانی فله

زمان برداشت تخمه هندوانه جابانی

زمان برداشت تخمه هندوانه جابانی

 هندوانه گیاهی است یک ساله و یک پایه با ساقه های خزنده و گلهای زرد رنگ که دارای میوه ای با پوست سبز رنگ و ساده یا راه راه بوده و شکلی گرد یا دراز دارد.

کاشت هندوانه آجیلی در برخی از شهرها به صورت دیم و آبی انجام می شود. برای برداشت به موقع هندوانه آجیلی باید آنها را در زمان مناسب کاشت زیرا هندوانه برای رسیدن به آفتاب زیادی نیاز دارد.

در مکان هایی که از لحاظ جغرافیایی تابستان کوتاه تری دارند باید این هندوانه ها را زودتر کاشت. معمولاً زمان برداشت محصول در اواخر شهریور صورت می گیرد. در این زمان تقریباً همه هندوانه های بذری از لحاظ رسیدگی تخم به حد خوب و عالی رسیده است.

برداشت تخمه هندوانه جابانی: برداشت این محصول به دو صورت سنتی و صنعتی یا ماشینی صورت می پذیرد.  در روش سنتی هندوانه ها را توسط کارگران می شکنند و تخمه آن را با دست جمع می کنند که در این روش برداشت، هزینه زیادی بابت دستمزد کارگر انجام می شود که در برداشت کشت های زیاد مناسب نمی باشد. 

در روش صنعتی یا ماشینی با استفاده از دستگاه تخمه های هندوانه را جدا می کنند که سرعت بیشتری نسبت به روش سنتی دارد. که در این روش برداشت تخمه هندوانه فله به صورت استاندارد و بوجاری شده می باشند. 

پخش مستقیم تخمه هندوانه جابانی درجه یک

پخش مستقیم تخمه هندوانه جابانی درجه یک

 از تخمه هندوانه به عنوان آجیل در میان وعده ها، مراسمات و اعیاد استفاده می شود. تخمه جابانی که تخمه هندوانه است. 

معمولاً  در شهرها و روستاهایی که این هندوانه کشت می شود می توان به صورت مستقیم و بدون واسطه تخمه هندوانه درجه یک را پیدا کرد. تولید کنندگان می توانند با پخش و فروش تخمه جابانی به صورت مستقیم و بدون واسطه سود خوبی از محصول خود ببرند.

اگر این تخمه ها را خودشان فرآوری و آماده کنند سود بیشتری نصیبشان می شود. معمولا تخمه هندوانه به صورت بوداده همراه با گلپر و نمک و کمی روناس برای ایجاد رنگ زیبای آن اضافه می شود که این تخمه را خوش خوراک تر می کند.

همچنین بعضی از مراکز پخش اقدام به عرضه مغز تخمه هندوانه می کنند که این محصول هم طرفداران خاص خود را دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما