Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 14 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
صادرات تخمه هندوانه جابانی مرغوب - آیسان

صادرات تخمه هندوانه جابانی مرغوب

تخمه هندوانه جابانی را در بازار به نام تخمه ژاپنی می شناسند که اهمیت زیادی هم بین مردم دارد. این تخمه مخصوص کشور ایران است که هر ساله به کشورهای دیگر هم صادر می شود. صادرات تخمه جابانی با بهترین شرایط انجام می شود و تخمه ها دارای مرغوبیت بالایی هستند تا نظر مشتریان خارجی را جلب کنند و از این فروش این محصول بالا رود.

صادرات تخمه هندوانه جابانی مرغوب

تخمه هندوانه جابانی چه مشخصاتی دارد؟

تخمه هندوانه جابانی چه مشخصاتی دارد؟تخمه جابانی یکی از خشکبار است که در دسته آجیل قرار می گیرد. این تخمه طبعی سرد و تر دارد و دارای مقدار بالایی مواد مفید و مغذی است. از مشخصات تخمه جابانی به شرح زیر است.

نام اصلی این تخمه از شهر تولیدش گرفته شده است، چون در شهرستان جابان که یکی از مناطق دماوند است کشت و تولید می شود. این تخمه دارای انواع مختلفی است که البته بستگی به هندوانه ای دارد که از آن گرفته می شود. هر چه هندوانه درشت تر باشد تخمه آن هم بزرگتر است و برعکس.

هندوانه تخمه جابانی قابل خوردن نیست و فقط بخاطر ارزش زیادی که این تخمه دارد آن را تولید می کنند تا بتوانند نیاز بازارها را تامین سازند.

طعم این تخمه بسیار لذیذ است و دارای چربی و کالری زیادی می باشد که البته چربی آن کاملا طبیعی است. خوردن تخمه جابانی فواید زیادی برای بدن دارد، چون مواد معدنی مورد نیاز بدن ما در این تخمه وجود دارد و می تواند سلامتی ما را تضمین کند.

مصرف تخمه جابانی بیشتر به صورت بو داده است که آن را نمک زده و مورد استفاده قرار می دهند. البته می توان آن را بصورت خام هم مصرف نمود.

سود صادرات تخمه جابانی در ایران

سود صادرات تخمه جابانی در ایرانتخمه جابانی از پرسودترین محصولات صادراتی است، چون این محصول مختص ایران می باشد و کشورهای دیگر آن را تولید نمی کنند. از این رو ایران می تواند با تولید بالا به صادرات این تخمه بپردازد تا هم به نیاز مشتریان خارجی پاسخ دهد و هم تولید و فروش خود را بیشتر کند.

هر ساله بهترین و باکیفیت ترین تخمه جابانی برای صادرات آماده می شود که دارای اندازه های درشت با کیفیت بالایست‌. برای همین مشتریان خارجی با علاقه بیشتری به سمت این خشکبار می آیند که از ارزش غذایی که دارد استفاده کنند.

برای همین، حاصل سود این صادرات سال به سال بیشتر می شود و تولید کنندگان می توانند با اشتیاق بیشتری به تولید این محصول بپردازند و برای داشتن تخمه مرغوب و درجه یک تلاش بیشتری داشته باشند.

صادرات تخمه هندوانه می تواند از این مرکز هم انجام شود، چون این شرکت بزرگ پاسخگوی تمامی سفارشات خارجی و ایرانی است و با در نظر داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا مشتریانش را راضی نگه می دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما