Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
صادرات عمده تخمه آجیلی شور - آیسان

صادرات عمده تخمه آجیلی شور

صادرات عمده تخمه آجیلی شور به دیگر کشورها به کمک شرکت های بازرگانی و تجار انجام می پذیرد. صادرات تخمه یکی از ارز آورترین محصولات است که برای کشور مناسب است. صادرات به کشورهای همسایه مانند عراق و ترکیه و همچنین حومه ی خلیج فارس و دریای عمان انجام می پذیرد. تخمه آجیلی شور در مدل های مختلف در داخل کشور تولید می شود مانند تخمه هندوانه آجیلی و یا تخمه کدو  و در بسته بندی های مختلف و یا به صورت فله ای عرضه می شود.

مشخصات انواع تخمه آجیلی

مشخصات انواع تخمه آجیلی

تخمه آجیلی مدل های مختلفی دارد با توجه به نوع تخمه قیمت های آن هم متنوع است. تخمه آفتابگردان و یا تخم هندوانه و یا تخم کدو از نمونه های تخمه ی آجیلی است که در داخل کشور به کمک دستگاه های مدرن و پیشرفته شور و مزه دار می شود و در بسته بندی های مختلف و یا به صورت عمده ای به دیگر کشورها صادر و یا در بین مغازه ها و سوپرمارکت ها در داخل کشور پخش و توزیع می شود.

تولید تخمه آجیلی در خانه ها هم فرآوری می شود و قیمت آن هم ارزان تر است از نمونه های صنعتی شاید به خاطر این که در تولید آن از بهداشت استفاده شده است و مشتریان بیشتری دارد. در کشور بیش از نیمی از زمین ها در استان های مختلف کشور به زیر کشت تخمه آجیلی رفته اند که مقدار زیادی از این محصول به دیگر کشورها هم صادر می شود.

تخمه هندوانه از هنداونه ی مرغوب  و همچنین تخمه کدو که از کدو تنبل به دست می آید.

تولید کننده تخمه هندوانه آجیلی

تولید کننده تخمه هندوانه آجیلی

تولید کننده تخمه هندوانه آجیلی در داخل کشور مشغول به فعالیت است. این تولید کنندگان  تخم انواع هندوانه را گردآوری می کنند و آن ها را خشک می کنند و بعد از خشک شدن به کمک دستگاه های مدرن و پیشرفته مزه دار و طعم دار می کنند و در بسته بندی های مختلف و یا به صورت  فله ای به بازار عرضه می کنند.

درست کردن تخمه هندوانه آجیلی در خانه ها هم انجام می پذیرد به این شکل که تخم هندوانه را جمع آوری می کنند و آن را بعد از شست و شو و خشک کردن به کمک ماهتابه مزه دار کرده و به بازار عرضه می کنند. بازار تخمه در اوایل سال رو به گسترش است. تولید کنندگان تخمه های تولیدی را به صورت اینترنتی و یا حضوری به مشتریان عرضه می کنند. خرید و فروش اینترنتی هم به سود خریدار و هم به نفع فروشنده است و قیمت محصولات کاهش می یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما