Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 9 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
صادرات عمده تخمه هندوانه به ترکیه - آیسان

صادرات عمده تخمه هندوانه به ترکیه

صادرات عمده تخمه هندوانه به ترکیه، از طریق شرکت های صادراتی و وارداتی که در این عرصه مشغول به کار و فعالیت می باشند، انجام می شود. این شرکت ها با صادرات تخمه هندوانه فله و بسته بندی به کشور های درخواست کننده، رضایت مشتریان خود در بازار خارجی و بین المللی را به دست می آورند. از این طریق می توانند در تجارت خارجی به جایگاه ویژه ای دست پیدا کنند. برای خرید ارزان و ثبت سفارشات خود با ما در ارتباط باشید.

صادرات عمده تخمه هندوانه به ترکیه

میزان سهم ایران از صادرات تخمه هندوانه

میزان سهم ایران از صادرات تخمه هندوانه تخمه هندوانه در کشور ما یکی از سودآورترین و محبوب ترین تخمه های خوشمزه در بین سایر تخمه ها است. بر اساس گزارشات منتشر شده در سطح بین المللی، ارزش صادراتی تخمه هندوانه بالغ چندین میلیارد دلار بوده است. به طور کلی می توان گفت ارزش صادرات این محصول در ۲۰۲۰ نسبت به ۲۰۱۹ به میزان ۷.۷ درصد رشد کرده است. این گزارشات همچنین حاکی از این است که در سال ۲۰۲۰ ایران در بحث صادرات تخمه هندوانه در جایگاه های اول دنیا قرار گرفته است.

از سوی دیگر این داده های آماری نشان می دهد که سهم ایران از صادرات تخمه هندوانه بسیار چشمگیر می باشد. ایران جایگاه اول را در صادرات این محصول دارد و ارزش گمرکی آن نسبت به سایر تخمه ها بیشتر است. تخمه هندوانه عمدتا به کشورهای آسیای میانه همچون اوکراین، روسیه، قزاقستان، ترکمنستان و همچنین پاکستان، افغانستان و کشورهای عربی اطراف همچون عراق، امارات متحده عربی، قطر و کویت ارسال می شود.

صادرکنندگان تخمه هندوانه زرد با کیفیتی عالی

صادرکنندگان تخمه هندوانه زرد با کیفیتی عالی مشتریانی که از مجموعه ما به صورت عمده انواع تخمه هندوانه زرد را خرید نموده اند، اکثراً جزو مشتریان ثابت و پر و پا قرص این مجموعه شده اند و این امر به سبب ارائه باکیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات توسط سایت می باشد. سایت فروشگاهی ما، تمام تلاش خود را در زمینه جلب نمودن رضایت تمامی مشتریان خود، با عرضه نمودن محصولات درجه یک و استاندارد به بازار به صورت عمده، می نماید و سعی دارد در این زمینه همیشه جزو عرضه کنندگان و صادرکنندگان برتر و موفق باشد تا همیشه بتواند نیازهای مشتریان عزیز داخلی و خارجی را رفع نماید.

قیمت یک کیلو تخمه هندوانه با قیمت عمده آن تفاوت دارد و توسط مسئولین واحد فروش، به خریداران محترم این محصول، به صورت به روز شده و جدید اعلام می گردد و مشتریان می توانند بر حسب نیاز خود به صورت عمده، این محصول را خریداری نمایند. مفتخریم که به عنوان صادر کننده برتر و بزرگ تخمه هندوانه با کیفیتی عالی به مشتریان گرامی سایت، پیشرو و موفق بوده ایم، هستیم و خواهیم بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما