Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 14 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
صادر کننده تخمه هندوانه پخته - آیسان

صادر کننده تخمه هندوانه پخته

تخمه هندوانه پخته با بهترین کیفیت و کاملا تازه با قیمت های باور نکردنی به بسیاری از کشورهای خارجی صادر می گردد. این محصول نقش عمده ای در بازار اقتصادی ایران ایفا می کند. سرشار از انواع ویتامین و مواد ریز مغذی برای بدن می باشد. این تخمه ها بسیار خوشمزه و مرغوب می باشند. 

صادر کننده تخمه هندوانه پخته

کالری تخمه هندوانه پخته چقدر است؟

کالری تخمه هندوانه پخته چقدر است؟کالری تخمه هندوانه پخته به ازای هر ۱۰ عدد ۵ کیلو کالری می باشد. در واقع به ازای مصرف هر ۲۰۰ گرم تخمه ۱۱۰۰ کیلو کالری آزاد می شود. برای سوزاندن این کالری نیاز به ۶ ساعت پیاده روی می باشد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که تخمه هندوانه یک ماده غذایی پر ارزش و انرژی زا می باشد. 

تخمه هندوانه پس از حرارت دیدن همراه با نمک و گاهی آبلیمو طعم جدیدی پیدا می کند. در واقع یک نوع آجیل پر فروش و پر طرفدار محسوب می گردد. مغز داخل آن سبز رنگ بوده و کاملا پخته شده و طعم دار می باشد. 

این ماده مغذی دارای انواع ویتامین ها، روی، کلسیم و منگنز می باشد. یک ویژگی مهم این تخمه ها داشتن ویتامینD می باشد. این ویتامین برای جذی کلسیم در بدن ضروری می باشد. بنابراین می توان گفت مصرف تخمه هندوانه از پوکی استخوان جلوگیری می نماید.

این دانه های روغنی بسیار مفید برای تقویت و عملکرد مغز می باشند. ساختار مغز انسان به گونه ای است که به انواع ریز مغذی ها جهت انجام عملیات های ذهنی احتیاج دارد. بنابراین استفاده از این مغز ها در جلوگیری از فراموشی و آلزایمر بسیار تاثیر گذار می باشد.

صادرات عمده مرغوبترین تخمه هندوانه پخته

صادرات عمده مرغوبترین تخمه هندوانه پختهصادرات تخمه هندوانه با بهترین کیفیت و بسته بندی های بسیار مناسب به بسیاری از کشور های اطراف در حال انجام می باشد. این محصولات در بازار خارجی بسیار پر فروش و پر طرفدار می باشند.

بهترین نوع تخمه توسط شرکت های تولید کننده این کالا ارائه می شود. این محصول در بسته بندی های شکیل و مناسب به بازار داخلی و خارجی صادر می گردد و از فروش و قیمت بسیار بالایی برخوردار است.

عرضه تخمه صادراتی و با کیفیت، ویژگی های زیادی دارد از جمله اینکه طعم و مزه دلنشینی داشته باشد. فاقد هر گونه ماده اضافی بوده و کاملا درجه یک می باشند.

تولید کننده تخمه هندوانه با توجه به حساسیت این محصول در برابر تغییرات محیط باید تمامی استاندارد ها را به کار گرفته و کالایی را تولید نماید که در شرایط دمایی کیفیت خود را حفظ نماید. بنابراین از بهترین نوع بسته بندی و کاملا استاندارد استفاده می کند.

خرید تخمه هندوانه صورت عمده از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش این کالا در استان های مختلف امکان پذیر می باشد. می توان انواع مختلف این کالا را در بسته بندی های مختلف بزرگ و کوچک با قیمت های متنوع خریداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما