Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
عرضه تخمه هندوانه محبوبی زرد - آیسان

عرضه تخمه هندوانه محبوبی زرد

عرضه تخمه هندوانه محبوبی زرد توسط مراکز تولید و پخش این محصول در بسته بندی های متنوع و فله ای صورت می گیرد. تخمه هندوانه از انواع تنقلاتی است که بسیار پر طرفدار بوده و از بازار فروش بالایی برخوردار است به همین دلیل مرکز فروش تخمه هندوانه زرد محبوبی با عرضه مستقیم و عمده این محصول، دسترسی خریداران از سراسر کشور را به بهترین و باکیفیت ترین نوع این تخمه با روشی سهل و آسان فراهم نموده است.

عرضه تخمه هندوانه محبوبی زرد

تخمه هندوانه محبوبی چه مشخصاتی دارد؟

تخمه هندوانه محبوبی چه مشخصاتی دارد؟ تخمه هندوانه از انواع آجیل و تنقلات پر خاصیت و پر طرفداری است که در انواع مختلف در بازار موجود می باشد. از بهترین و خوشمزه ترین انواع تخمه هندوانه می توان به تخمه هندوانه محبوبی اشاره نمود که در بین ایرانیان از محبوبیت زیادی برخوردار است.

تخمه هندوانه محبوبی تنوع بسیار زیادی دارد و به صورت بو داده و پخته در طعم های شور، ترش و گلپر در بسته بندی های کاملا بهداشتی و استاندارد، همچنین کیلویی به فروش می رسد. این محصول سرشار از مواد مغذی و ویتامین های فراوان از جمله ویتامین B می باشد و با توجه به کالری بسیار کمی که دارد به خوبی می تواند به عنوان میان وعده ای مناسب مورد استفاده همه اشخاص قرار گیرد.

از مشخصات ظاهری تخمه محبوبی می توان به رنگ متمایز آن اشاره نمود که رنگ پوست آن سفید مایل به زرد، گاه با حاشیه سیاه می باشد و به خوبی از دیگر تخمه ها قابل تشخیص است. دانه های تخمه محبوبی تقریبا گرد و از تخمه ژاپنی کمی ریزتر است، مغز آن سفید، ترد و  پر می باشد. با وجود داشتن پوستی نسبتا سفت ولی به راحتی شکسته شده و مغز آن جدا می گردد.

تخمه هندوانه محبوبی بیشتر در استان گلستان و شهر کلاله تولید می گردد و به دلیل خواص فراوان و علاقمندان زیاد در سراسر کشور به فروش می رسد. از خواص این تخمه می توان به وجود آهن بالا، کلسیم، اسیدهای آمینه، منیزیم، فسفر، اسید فولیک و چربی های غیر اشباع اشاره نمود که مصرف آن در سلامت قلب، مغز، استخوان و سیستم عصبی انسان بسیار مؤثر می باشد.

فروش ویژه تخمه هندوانه درجه یک

فروش ویژه تخمه هندوانه درجه یک فروش ویژه تخمه هندوانه درجه یک به صورت مستقیم و غیر حضوری به وسیله مراکز پخش این محصول انجام می شود. این مراکز با عرضه مستقیم و بی واسطه باعث حذف بسیاری از هزینه های مازاد شده و باکیفیت ترین تخمه هندوانه را در قیمتی استثنایی و ویژه در اختیار خریداران عمده قرار می دهند.

خریداران به سهولت و با صرف زمانی اندک می توانند از طریق سایت مرکز فروش، خرید خود را انجام داده و در اسرع وقت محصولات خریداری شده را در شهر و مکان مورد نظر خود دریافت نمایند.

این مرکز از جمله برترین مراکز عرضه داخلی و صادر کننده انواع تخمه هندوانه با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد که با برخورداری از کادری مجرب آماده تأمین نیاز خریداران به این محصول می باشد. خریداران عمده جهت مشاوره و سفارش می توانند از طریق وب سایت اعلام شده با مدیر فروش مرکز تماس برقرار نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما